|
|||
|
|||
Nieuw hier
Ik ben Lorenz, 24 jaar en kom uit Kampen
Na eerst een Golf 4, Seat Ibiza, Golf 3 gti, en een tijdelijk uitstap naar Peugeot, nu sinds afgelopen zaterdag terug bij Volkswagen. En wel met een 83er Golf 1. Er ligt een 1500 JB motortje in met een 5-bak. Ze is verlaagd met een schroefsetje en er zitten ats velgen onder Auto is in redelijke staat, moeten wel wat dingen gebeuren natuurlijk Plannen zijn: - Ander net interieurtje - Originele hoedenplank - Origineel stuurtje (Spucknapf) - Grill met embleem - Ander uitlaatje - Auto polijsten - Een beurt - In de toekomst andere velgen (14 of 15") of deze opknappen - En nog wat kleine dingetjes Dan nu de foto's: Gr Lorenz |
|
||||
|
||||
Mooi karretje, zeker wat moois van te maken.
De kleur staat hem ook goed. 1 klein puntje van kritiek, die kenteken platen Zou bijna zeggen dat de foto in Oostenrijk is gemaakt Hier in Almelo nog geen sneeuw gezien!
|
||||
|
||||
mooi bakkie , alleen de grill vooraan vind ik minder alsook de richtingaanwijzers in de gardebou.
voor de rest toppie!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje Je bedoelt dat ik de gele platen moet hangen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Grill wordt nog vervangen voor één met embleem Wat bedoel je met gardebou? |
|
||||
|
||||
Quote:
Spatschermen gok ik
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed gegokt
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad , ben nu eenmaal een buitenlander hé. spatscherm is dus een gardebou in belgenland.
|
||||
|
||||
Mooi karretje.
|
||||
|
||||
Welkom,
Plannen klinken iig goed. |
|
||||
|
||||
welkom, mooie auto
|
|
|||
|
|||
Bedankt allen
Wel gelijk al een vraagje: Nu heeft de vorige eigenaar een 5-bak gemonteerd, alleen nog met een pook van een 4-bak. Nu is het dus zo dat hij moeilijk in z'n 1e en 2e versnelling gaat... Hoe kan ik dit oplossen? (wat heb ik hier voor nodig?) |
|
||||
|
||||
niets nodig,met een beetje afstellen gaat dat wel.
welkom trouwens,leuke golf.
|
||||
|
||||
Welkom! Leuk golfje heb je daar
|
|
||||
|
||||
welkom mooi ding
|
|||
|
|||
Buiten dat ik een embleem in het rooster zou steken vind ik deze best gaaf
|
|
||||
|
||||
Mooie basis
Wordt vast wel wat als ik je plannen zo lees |
|
||||
|
||||
mooie kar hoor ,veel succes met het opknappen
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
Past een interieur van een golf 1 cabrio 1 op 1 in mijn golf? Of moet hier wat voor aangepast worden? |