Nieuw hier
Ik ben Lorenz, 24 jaar en kom uit Kampen
Na eerst een Golf 4, Seat Ibiza, Golf 3 gti, en een tijdelijk uitstap naar Peugeot, nu sinds afgelopen zaterdag terug bij Volkswagen. En wel met een 83er Golf 1. Er ligt een 1500 JB motortje in met een 5-bak. Ze is verlaagd met een schroefsetje en er zitten ats velgen onder Auto is in redelijke staat, moeten wel wat dingen gebeuren natuurlijk Plannen zijn: - Ander net interieurtje - Originele hoedenplank - Origineel stuurtje (Spucknapf) - Grill met embleem - Ander uitlaatje - Auto polijsten - Een beurt - In de toekomst andere velgen (14 of 15") of deze opknappen - En nog wat kleine dingetjes Dan nu de foto's: Gr Lorenz :thumbup: |
Mooi karretje, zeker wat moois van te maken.
De kleur staat hem ook goed. 1 klein puntje van kritiek, die kenteken platen :shake: Zou bijna zeggen dat de foto in Oostenrijk is gemaakt :D Hier in Almelo nog geen sneeuw gezien! |
mooi bakkie , alleen de grill vooraan vind ik minder alsook de richtingaanwijzers in de gardebou.
voor de rest toppie!!!! |
Quote:
Dankje :) Je bedoelt dat ik de gele platen moet hangen? :thumbup: |
Quote:
Grill wordt nog vervangen voor één met embleem :thumbup: Wat bedoel je met gardebou? :screwy: ;) |
Quote:
Spatschermen gok ik :D |
Welkom!
|
Quote:
Helemaal goed gegokt :thumbup: |
Quote:
inderdaad , ben nu eenmaal een buitenlander hé. spatscherm is dus een gardebou in belgenland. |
Mooi karretje.
|
Welkom,
Plannen klinken iig goed. |
welkom, mooie auto :thumbup:
|
Bedankt allen :thumbup:
Wel gelijk al een vraagje: Nu heeft de vorige eigenaar een 5-bak gemonteerd, alleen nog met een pook van een 4-bak. Nu is het dus zo dat hij moeilijk in z'n 1e en 2e versnelling gaat... Hoe kan ik dit oplossen? (wat heb ik hier voor nodig?) :) |
niets nodig,met een beetje afstellen gaat dat wel.
welkom trouwens,leuke golf. |
Welkom! Leuk golfje heb je daar:)
|
welkom mooi ding
|
Buiten dat ik een embleem in het rooster zou steken vind ik deze best gaaf ;)
|
Mooie basis :)
Wordt vast wel wat als ik je plannen zo lees ;) |
mooie kar hoor ,veel succes met het opknappen :)
|
Bedankt voor de reacties! :thumbup:
Past een interieur van een golf 1 cabrio 1 op 1 in mijn golf? Of moet hier wat voor aangepast worden? |
All times are GMT +1. The time now is 05:21. |