![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand een bedrijf in NH die harten van alu wielen kan afdraaien ??
En wat mag zoiets ongeveer kosten ?? Ik wil kijken of ik van 4 velgen de et waarde met +/- 5mm kan verhogen. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ga eens bij een machinefabriek in de buurt kijken en gooi eens een balletje op
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan iedereen met een draaibank dit doen dan ?? Heb namelijk liever niet dat 1 of andere .....(vul zelf maar in) aan mijn versgepolijste velgen staat te prutsen. |
#4
|
||||
|
||||
![]() draaibank moet de velg kunnen opspannen.. daarnaast moet je wel een beetje vertrouwen in de draaiende partij hebben.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zover ik weet zijn machinefabrieken in omgeving Alkmaar nogal dun gezaaid |
#6
|
||||
|
||||
![]() verhuizen
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#7
|
||||
|
||||
![]() lol
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha ![]() Ons huis staat te koop dus wie weet.... ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel "vlees" moeten de boutgaten minimaal hebben eigenlijk ??
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je aan de buitenkant het hart afdraait veranderd er niks aan je et waarde ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Hurricane in heerhugowaard moet dat wel kunnen
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar niemand heeft het over de buitenkant.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Duuuuuuuuh ![]() Het gaat uiteraard om het deel af te draaien wat op je naaf komt. Ik ga toch ook geen 5mm van de buitenkant afdraaien ![]() Ennuh nog even wat: Met een spoorverbreder verlaag je juist je et-waarde.... ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit klopt niet. Je veranderd juist wel de naaf tenopzichte van het midden van de velg ![]() Je haalt vlees van de naaf af dus word de afstand van het midden van de velg tot aan de naaf groter ![]() Zo veranderd ook de ET waarde als je bredere buitenranden monteerd, omdat de velg breder word in totaliteit veranderd dus ook de positie van het midden van de velg ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#15
|
|||
|
|||
![]() Ik was nog half aan het slapen op stage
![]() ![]() En met half slaperige-kop ging ik met harten van het wiel uit van de buitenkant ![]() ![]() ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou bij deze: een goedemorgen ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#17
|
||||
|
||||
![]() machinefabriek buitendijk in weesp kan dit, hebben een speciale velgen afdeling (ff vragen naar hans)
zijn super vakkundig en kunnen alles! heb daar al heel veel laten doen en ben tot nu altijd tevreden!
__________________
www.facebook.com/basetheone |
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aan wat voor prijzen moet dan denken ? |
#20
|
|||
|
|||
![]() "wat wakkerder als gisteren"
Je kunt ze ook laten af-frezen ![]() ![]() Even spannen op een verdeelkop (zorg wel voor een goede kop die spelingsarm is !) met het naafgat, met een pupitast controleren of de naaf van de velg horizontaal ligt en je kun hem zo met een mantelkopfrees affrezen ![]() Scheelt een stuk in het inspannen op de draaibank, dan moet de velg horizontaal EN vertikaal uitgeklokt worden + het feit dat de draaibank ook nog groot genoeg moet zijn. |