#1
|
|||
|
|||
gaat dit passen in de polo
ik heb wat problemen met mijn blok van de polo
hij drukt de olie uit de pijlstok en hapert of en toe maar nu de vraag is het te doen om een 1.8 16v (golf 2 gti) in mijn polo 1.3 te zetten ik weet dat het geen plug en play is zoals uitlaat zit aan de andere kant maar is het te doen of heeft iemand het al eens gedaan(geprobeert) of is er al een toppic over groeten daan |
#2
|
||||
|
||||
Is te doen, maar wordt in Nederland niet vaak toegepast. Doe je het goed, gebruik dan een Salzmann frame. Doe je het echt goed, dan doe je het NIET.
Je weggedrag gaat namelijk sterk achteruit. Check ook eens www.polo86c.nl voor andere opties qua opwaarderen.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! |
#3
|
||||
|
||||
Dit probleem lijkt op een verstopte carterontluchting. Een 1.8 16V inbouwen gaat wel maar is wel een hele klus.
Groeten.
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22 Porsche Macan ‘21 Transporter T6.1 ‘21 |
#4
|
|||
|
|||
past een 1.6 uit een MK2 van 84 niet in een polo??
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde probleem als bij een 1.8 16V.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! |
#6
|
|||
|
|||
small-bloks van vw passen wel,dus de 1.6 uit de polo 6n wel.
let wel op dat daar 2 soorten in zijn,je moet dus voorover hangent blok hebben.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#7
|
|||
|
|||
he bedankt voor de reacties
het idee van een 16v kwam van een vriend van me die heeft er nog een liggen van daar en zit nog te dubben of ik het zou doen ivm de kosten en werk want een g40 is er zo in te zetten maar die is weer iets gevoeliger als een 16v als ik een idee zou hebben over wat er aangepast moet worden kan ik bekijken of ik het zal doen dus bij deze heb je een idee zet het even er bij alvast bedankt daan |
#8
|
||||
|
||||
niet doen hoor! je wegligging in gewoon weg met zon dik (zwaar) blok voorin...
daarbij is het een hele hoop werk! koop dan een 1.3 motor en ga die lekker verbouwen totdat je een gewenst resultaat krijgt. 180pk uit een 1.3 kan ook he! (was ma een voorbeeld ) of gewoon een g40. maar wat IETS makkenlijker gaat is dan de 1.6 16v (inderdaad de voorover gekantelde) van een 6n. succes!
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
daan hoe kan het dat ie in eens zo slecht loopt?
|
#10
|
||||
|
||||
gooit ie de olie ook in je luchtfiler?
|
#11
|
|||
|
|||
he egon
ik weet het ook niet maar denk dat het probleem met de olie over is want hij drukt het niet meer via de peilstok er uit en hij rookt ook niet raar denk dat de carter ontluchting verstopt heeft gezeten het was toen min 15 geweest maar ga nu met bert kijken naar het inhouden en dan komt het we goed |
#12
|
|||
|
|||
he jongens
bedankt voor de info ik ga het toch niet doen lijkt me geen goed idee mischien een keer een 1.6 gti als de portomonee het toe laat |
#13
|
||||
|
||||
goede keus!
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|