![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aan gezien ik van de week de Volvo had verkocht.
Ben ik vandaag even op zoek geweest naar wat anders , mijn vrouw had eerst haar zin gezet op een golf 3 variant Dus op zoek naar onze eerste Golf 3 ![]() En er 1 gevonden di enaar de zin leek ,daar aangekomen viel de auto niet tegen Stukje rijden kijken voelen ruiken , prima auto. Toen we trug kwamen vonden we een plek waar blanke lak af miste, erg jammer want ik had geen zin om het dak te gaan spuiten ![]() Dus toen maar even hier en daar anders geweest Ook bij mijn oude vento ![]() stukje rijden met een 100% sper ![]() Kakken en knarsen z'n ding niet normaal , vent deed 20 d km met een set banden ![]() Via mobiel even op internet gezocht . Kwamen we bij een 1,3 Jetta ![]() met 141 d km op het klokje ![]() Helemaal standaard ![]() pasific uitgevoerd Dus gekocht ![]() ![]() kan moeder de vrouw toch even weer rijden foto's komen nog wel even want ik kan hem woensdag pas op halen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hahah weer een jetta. ben benieuwd hoe ie eruit ziet.
Jammerdat de vento bagger is geworden. |
|
||||
|
||||
![]() friesland--> jettaland
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, das een heel verschil ineens alberto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer van de Vento, zag er op de foto goed uit...
Zo'n Jetta met 1.3 valt niet eens tegen hoor, niks langzamer dan een 1.6 ! Ben benieuwd naar de Jetta, velgen en verlaging liggen al klaar zeker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() velgen liggen in den haag .... ![]() ![]() vento was echt afgeracht ...dit vond ik erger om te zien dan met wat er met de GLI was gebeurt ( was ook erg maar dit was een drama ) waar ik hem aan verkocht heb heeft er geen f*ck aan gedaan en deze meneer misbruikte hem wel even zo nu en dan op het circuit ![]() vandaar de 100% sper ![]() ![]() verder zat er dikke roest aan het linker scherm en de achter klep ( lees door gerot ) ook gevolg van slecht onder houd erg jammer om te zien ![]() (hadook foto's gemaakt maar die zijn verdwenen van mijn telefoon ) Quote:
jetta komt bij u uit het dorp ![]() hij praat al fries ![]() ![]() bedoeling is een Golf 3 variant roept rika ![]() maar ik vind het zo wel goed , kan ik eindelijk eens met de rode jetta aan de gang Last edited by Alberto : 29-12-2007 at 18:47. |
|
|||
|
|||
![]() jammer van de vento ja was een super mooie auto.
succes met de jetta alberto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van wie dat? Wat voor kleur, 2/4 deurs?? Zit even te denken, toevallig een witte?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ovlov.... hmmm... zeker iets Russisch. :P
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hinthint :P Jammer dat je die T5-R verkocht heb, zijn goede wagens Geinig dat er een jetta voor is teruggekomen, wel zonde van je oude vento, maarja ken jij niks aan doen natuurlijk. Succer ermee iig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee geen witte ![]() een grijze 4 deurs .... ![]() ![]() Quote:
sorry volvo mannen hier .... ![]() ![]() en ehhh foto's komen woensdag wel want ze waren van mijn telefoon verdwenen sorry |
|
||||
|
||||
![]() eh.. is het niet beter om van een jetta naar een t5-r te gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[Kerstman]Ho, ho, ho, het betreft hier wel een 1.3 [/Kerstman]
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kwa benzine verbruik en wegenbelasting ....NEE ![]() kwa auto ..........NEE ![]() ![]() doe mij maar een kraak vrije jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha!!ok dan! nou succes ermee..
volgens mij loopt friesland wel vol met jetta's ondertussen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() TOF.....!!!! Jetta's zijn cool...!!
|
|||
|
|||
![]() ow dus geen 1.8 maar een 1.3tje
succes dr mee, we wachten met smart op foto's
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee toch maar de 1,3 oane deze was iets beter onder houden ![]() foto's komt goed hed de telefoon vol geknipt ook met wat leuke dingen die we onder weg tegen kwamen in staphorst een super breede golf 2 en een wolfsburg edition met digitaal dash en koplamp sproeiers + leer stond volgens mij al 5 jaar stil want hij was zo groen als gras ( vraag prijs 2200 euro ![]() de vento ...en de jetta dus maar ze zijn als sneeuw voor de zon van mijn telefoon verdwenen ![]() |