VOLVO T-5R naar Jetta 1,3
Aan gezien ik van de week de Volvo had verkocht.
Ben ik vandaag even op zoek geweest naar wat anders , mijn vrouw had eerst haar zin gezet op een golf 3 variant Dus op zoek naar onze eerste Golf 3 :eek: En er 1 gevonden di enaar de zin leek ,daar aangekomen viel de auto niet tegen Stukje rijden kijken voelen ruiken , prima auto. Toen we trug kwamen vonden we een plek waar blanke lak af miste, erg jammer want ik had geen zin om het dak te gaan spuiten :mad: Dus toen maar even hier en daar anders geweest Ook bij mijn oude vento :eek: jemig wat zag dat ding er uit na 2 jaar stukje rijden met een 100% sper :screwy: Kakken en knarsen z'n ding niet normaal , vent deed 20 d km met een set banden :screwy: dus dat werd hem ook niet Via mobiel even op internet gezocht . Kwamen we bij een 1,3 Jetta :thumbup: met 141 d km op het klokje :D Helemaal standaard :thumbup: pasific uitgevoerd Dus gekocht :D ....dus weer een jetta naar friesland :D kan moeder de vrouw toch even weer rijden foto's komen nog wel even want ik kan hem woensdag pas op halen :thumbup: |
Hahah weer een jetta. ben benieuwd hoe ie eruit ziet.
Jammerdat de vento bagger is geworden. |
friesland--> jettaland :) :) :)
|
Zo, das een heel verschil ineens alberto :tongue: . Jammer dat de ovlov weg is. Benieuwd naar de jetta! Nog ideeën ervoor, of gewoon even als tussenstation?
|
Jammer van de Vento, zag er op de foto goed uit...
Zo'n Jetta met 1.3 valt niet eens tegen hoor, niks langzamer dan een 1.6 ! Ben benieuwd naar de Jetta, velgen en verlaging liggen al klaar zeker ;) . |
Quote:
:D verlaging ligt al klaar jep velgen liggen in den haag .... :redface: (dus marc er komt druk op de ketel :D ) vento was echt afgeracht ...dit vond ik erger om te zien dan met wat er met de GLI was gebeurt ( was ook erg maar dit was een drama ) waar ik hem aan verkocht heb heeft er geen f*ck aan gedaan en deze meneer misbruikte hem wel even zo nu en dan op het circuit :screwy: vandaar de 100% sper :screwy: :screwy: verder zat er dikke roest aan het linker scherm en de achter klep ( lees door gerot ) ook gevolg van slecht onder houd erg jammer om te zien :( (hadook foto's gemaakt maar die zijn verdwenen van mijn telefoon ) Quote:
jetta komt bij u uit het dorp :D hij praat al fries :D :D bedoeling is een Golf 3 variant roept rika :D maar ik vind het zo wel goed , kan ik eindelijk eens met de rode jetta aan de gang |
jammer van de vento ja was een super mooie auto.
succes met de jetta alberto. |
Quote:
Van wie dat? Wat voor kleur, 2/4 deurs?? Zit even te denken, toevallig een witte? |
:screwy: ;)
|
ovlov.... hmmm... zeker iets Russisch. :P
|
:postpics:
Hinthint :P Jammer dat je die T5-R verkocht heb, zijn goede wagens Geinig dat er een jetta voor is teruggekomen, wel zonde van je oude vento, maarja ken jij niks aan doen natuurlijk. Succer ermee iig :) |
Quote:
nee geen witte :eek: een grijze 4 deurs .... :D lijkt op die van jou broer maar dan 2 deuren extra :thumbup: Quote:
sorry volvo mannen hier .... :redface: :D en ehhh foto's komen woensdag wel want ze waren van mijn telefoon verdwenen sorry |
eh.. is het niet beter om van een jetta naar een t5-r te gaan :confused:
|
Quote:
[Kerstman]Ho, ho, ho, het betreft hier wel een 1.3 [/Kerstman] |
Quote:
kwa benzine verbruik en wegenbelasting ....NEE :D kwa auto ..........NEE :D :D doe mij maar een kraak vrije jetta :thumbup: |
hahaha!!ok dan! nou succes ermee..
volgens mij loopt friesland wel vol met jetta's ondertussen...;) |
TOF.....!!!! Jetta's zijn cool...!!
|
ow dus geen 1.8 maar een 1.3tje
succes dr mee, we wachten met smart op foto's |
Quote:
nee toch maar de 1,3 oane deze was iets beter onder houden :thumbup: foto's komt goed hed de telefoon vol geknipt ook met wat leuke dingen die we onder weg tegen kwamen in staphorst een super breede golf 2 en een wolfsburg edition met digitaal dash en koplamp sproeiers + leer stond volgens mij al 5 jaar stil want hij was zo groen als gras ( vraag prijs 2200 euro :screwy: ) de vento ...en de jetta dus maar ze zijn als sneeuw voor de zon van mijn telefoon verdwenen :redface: |
ben benieuwd :)
heb je al een velgen keuze gemaakt :confused: :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |