|
||||
|
||||
Retropilot Weihnachtentreffen 2007
Retropilots.be heet iedereen van harte welkom op ons allereerste wintertreffen! Een meeting welke omkadert wordt door een gezellige sfeer, zeker niet te missen dus... See you @ Weihnachtentreffen2007!
|
|||
|
|||
foto's van de locatie volgen nog!
|
|||
|
|||
We zaten al een tijdje met het idee om eens een meet and greet te organiseren voor old- en youngtimers (pré 92) en hun freaks. Very Happy
Hoe rapper hoe beter, daarom wordt het een kersttreffen. Het is de eerste keer dat wij zoiets organiseren, daarom zijn we te vinden voor de basics. Pinten drinken en babbelen over onze hobby en dit op een leuke locatie 'te lande', met bijhorende cafétaria. Daarnaast zouden, als het weer het toelaat, een rondrit maken. Een oldie is nog zoveel mooier als hij rijdt hé. 't Is dus te doen op zondag 23 december. Iedereen is welkom vanaf 13 uur. Het bier zal koel staan. We zorgen voor warme soep voor diegenen zonder chauffage. Owkey Hier enkele foto's van de locatie Nu hopen dat de weergoden aan onze kant staan en aftellen maar. thumbs up PS: Super dat jullie met een bende afkomen. Tot dan!
|
||||
|
||||
partytentjes plaatsen!
Als de golf klaar is, kom ik |
|
||||
|
||||
Hmm ik ben van Menen. Als ik misschien wat meer informatie krijg ben ik wel van de partij. Welke auto's bijvoorbeeld?
|
||||
|
||||
Voor VW's of ook andere merken?
|
||||
|
||||
Alle merken voor 92. staat onderaan de flyer
|
|
||||
|
||||
Zijn er nog Friezen van plan om die kant op te gaan?
Misschien treintje rijden?
|
||||
|
||||
dit weekend
|
|
|||
|
|||
Quote:
Van Menen? Das bij de deur. Met welke auto zou je willen komen? In ieder geval , pré 92 en alle merken welkom.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Damn, jou G1 is wel vet gworden |
|
||||
|
||||
Ik kom waarschijnlijk wel kijken, maar niet voor een volledige dag. Ik moet nog een motor gaan oppikken.
|
|||
|
|||
We zijn deze namiddag reeds in gang geschoten met het grote werk. Het weer wordt ideaal, dat is dus al een grote meevaller.
De cafetaria is schoongemaakt en reeds deels versierd. Hier twee wazige opwarmerkes. :lol: Voor the real thing zal je zondag moeten langskomen! ps: Vergeet niet dat er iets speciaals zal zijn ivm de bekende Bergcupraces... Hopelijk tot dan...
retropilots.be Last edited by Rétrokroezer : 24-12-2007 at 11:53. |
|
||||
|
||||
iemand foto,s gemaakt??
|
|||
|
|||
Foto's komen er zo vlug mogelijk aan!
Bedankt voor de mensen die gekomen zijn in ieder geval!!!! Een goeie opkomst voor een eerste keer (en in de winter) ,we mogen denk ik best tevreden zijn.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||