Retropilot Weihnachtentreffen 2007
Retropilots.be heet iedereen van harte welkom op ons allereerste wintertreffen! Een meeting welke omkadert wordt door een gezellige sfeer, zeker niet te missen dus... See you @ Weihnachtentreffen2007! |
foto's van de locatie volgen nog!
|
partytentjes plaatsen!
Als de golf klaar is, kom ik :D |
Hmm ik ben van Menen. Als ik misschien wat meer informatie krijg ben ik wel van de partij. Welke auto's bijvoorbeeld?
|
Voor VW's of ook andere merken?
|
Alle merken voor 92. staat onderaan de flyer
|
Zijn er nog Friezen van plan om die kant op te gaan?
Misschien treintje rijden? :D |
dit weekend :thumbup:
|
Quote:
Van Menen? Das bij de deur. Met welke auto zou je willen komen? In ieder geval , pré 92 en alle merken welkom. ;) |
|
Quote:
Damn, jou G1 is wel vet gworden :eek: |
Ik kom waarschijnlijk wel kijken, maar niet voor een volledige dag. Ik moet nog een motor gaan oppikken.
|
We zijn deze namiddag reeds in gang geschoten met het grote werk. Het weer wordt ideaal, dat is dus al een grote meevaller.
De cafetaria is schoongemaakt en reeds deels versierd. Hier twee wazige opwarmerkes. :lol: Voor the real thing zal je zondag moeten langskomen! :dance: ps: Vergeet niet dat er iets speciaals zal zijn ivm de bekende Bergcupraces... :D Hopelijk tot dan... |
iemand foto,s gemaakt??
|
Foto's komen er zo vlug mogelijk aan!
Bedankt voor de mensen die gekomen zijn in ieder geval!!!! Een goeie opkomst voor een eerste keer (en in de winter) ,we mogen denk ik best tevreden zijn.:thumbup: |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 08:31. |