|
||||
|
||||
Remtrommels omboren?
Ik wil graag van viergatstrommels naar 5 gats trommels en dan echt voor het oude type wiel.
Een vriend van mij zegt dat hij de originele kan aanpassen. Is dit verstandig? |
|
||||
|
||||
Mensen ik heb een beetje advies nodig help
|
|
|||
|
|||
Als je de gaten kan boren waar er versteviging zit is het ok. (binnenzijde trommel)
Anders niet doen en een setje kopen/zoeken. |
|
||||
|
||||
Passen 5 gaats trommels, zonder problemen, op een 4 gaats rem?? Met andere woorden, kun je de trommel zo omzetten?
|
||||
|
||||
En als je naar 5x112 wil kan dat ook zonder adapter ?
|
||||
|
||||
5-gaats trommels passen zo ipv 4-gaats trommels, er moet achter alleen een vulbus tussen geloof ik. Als je het zeker wil weten moet je flat 4 freak een PB'tje sturen. Die heeft het pas gedaan.
Quote:
Jij kan ongeboorde trommels kopen en deze in de juiste steek (laten) boren.
|
||||
|
||||
Ok super ! das beter werk !
ben druk bezig met mijn huiswerk
|
||||
|
||||
Ik roep dat nu wel (ongeboorde trommels), maar ik weet eigenlijk niet precies waar je die kunt kopen...
Je zou het Stijn eens kunnen vragen, volgens mij heeft hij zoiets laten doen toen voor zijn kever.
|
||||
|
||||
O ok zal ik eens doen als de tijd er rijp voor is
|
||||
|
||||
Quote:
Ga ik even zoeken naar Flat 4 freak om dat pb'tje te versturen, want dan kan ik het ook doen en heb ik meteen voor achter staal verbreed |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij http://www.csp-shop.de
|
||||
|
||||
Quote:
De voorgeboorde 5 gaats kosten 89 eu's per stuk, dan zijn mijn remmen bijna duurder als de auto (geintje) Er moet iets anders op te verzinnen zijn |
|
||||
|
||||
ooh wacht 2 x 49 en 2 x 39 euro, dat scheelt al een boel.
|
|
||||
|
||||
Ik had op mijn kever 5x112 en porsche steek laten boren,Franky's vw shop heeft deze trommels toen geleverd,via Kaagkevers.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx mate |