Remtrommels omboren?
Ik wil graag van viergatstrommels naar 5 gats trommels en dan echt voor het oude type wiel.
Een vriend van mij zegt dat hij de originele kan aanpassen. Is dit verstandig? |
Mensen ik heb een beetje advies nodig help
|
Als je de gaten kan boren waar er versteviging zit is het ok. (binnenzijde trommel)
Anders niet doen en een setje kopen/zoeken. |
Passen 5 gaats trommels, zonder problemen, op een 4 gaats rem?? Met andere woorden, kun je de trommel zo omzetten?
|
En als je naar 5x112 wil kan dat ook zonder adapter ?
|
5-gaats trommels passen zo ipv 4-gaats trommels, er moet achter alleen een vulbus tussen geloof ik. Als je het zeker wil weten moet je flat 4 freak een PB'tje sturen. Die heeft het pas gedaan.
Quote:
Jij kan ongeboorde trommels kopen en deze in de juiste steek (laten) boren. :) |
Ok super ! das beter werk !
ben druk bezig met mijn huiswerk :D |
Ik roep dat nu wel (ongeboorde trommels), maar ik weet eigenlijk niet precies waar je die kunt kopen... :redface:
Je zou het Stijn eens kunnen vragen, volgens mij heeft hij zoiets laten doen toen voor zijn kever. |
O ok zal ik eens doen als de tijd er rijp voor is :D:D
|
Quote:
Ga ik even zoeken naar Flat 4 freak om dat pb'tje te versturen, want dan kan ik het ook doen en heb ik meteen voor achter staal verbreed |
Quote:
Bij http://www.csp-shop.de |
Quote:
De voorgeboorde 5 gaats kosten 89 eu's per stuk, dan zijn mijn remmen bijna duurder als de auto (geintje) Er moet iets anders op te verzinnen zijn |
ooh wacht 2 x 49 en 2 x 39 euro, dat scheelt al een boel.
|
Ik had op mijn kever 5x112 en porsche steek laten boren,Franky's vw shop heeft deze trommels toen geleverd,via Kaagkevers.
|
Quote:
Tnx mate |
All times are GMT +1. The time now is 09:03. |