|
||||
|
||||
Toch nog gespot door de subdubbers Heb zelfs nog heel even met de mannen staan te praten over de toekomstige projecten zonder turbogat Ook wij zijn weer heelhuids thuisgekomen ondanks de sneeuw op de terugreis. We zijn dit jaar over de grossglockner hochalpstrasse naar huis gereden ,dit was zeker de moeite waard al konden we door de mist en sneeuw niet erg ver kijken. Verheug me nu al op worthersee editie nr 30 Last edited by J-9A-N : 17-05-2010 at 22:06. |
|
|||
|
|||
was zeer vetvoor de 1e keer veel dikke auto's gezien volgend jaar weer van de partij en dan hopelijk met een goede terugreis was zaterdag vertrokken en net pas aangekomen had net 73 km erop zitten lag me wiellager rv eruit 3 uur kunnen w8ten op de sleepdienst
dus al middag des laten maken kon ik ook al vergeten dus tot vandaag moeten wachten foto's komen morgenavond online Last edited by bobs_cabbie : 17-05-2010 at 22:48. |
|
||||
|
||||
Idd ja hahahaha... altijd gezellig
Mooie route terug . Wij hebben er wel behoorlijk lang overgedaan door alle werkzaamheden en file ong 13 uur Last edited by subdivision : 17-05-2010 at 22:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
idd ja met hun bauwstelle's allemaal dat ze eerst het een afmaken en ook al die lkw's op de weg |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een domper op de feestvreugde. Had je maar niet zoveel rondjes door Velden moeten rijden. Persoonlijk was jou cabrio 1 van mijn favorieten. Zo mooi rood heb ik ze zelden gezien.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zelf ook weer een weekje in Oostenrijk doorgebracht, was weer een topweek. Ondanks de slechts weersvoorspellingen hadden we precies geluk en maar een enkel buitje tijdens de week. Dit jaar van donderdag 6mei t/m donderdag 13mei geweest, om de gekte rondom Reifnitz voor te blijven. (respect trouwens voor Big Ron om bij het Treffen zelf gewoon de mk1 op de stoep in Reifnitz te parkeren!) Dat eerder gaan beviel perfect, maar aangezien het aantal mooie wagens toch rap daalt richting het officiele Treffen, gaan we waarschijnlijk volgend jaar nog eerder er al heen. Op de donderdag bij aankomst was namelijk het al bomvol bij de Shell in Velden, en nog geen politie te bekennen.
Maar wat plaatjes bij m'n praatjes: Complete album met al m'n foto's - > http://s698.photobucket.com/albums/...2010/?start=all |
|
|||
|
|||
@ Furb: dat zijn eigenschappen die ik niet hoef te weten van Tieske maar ik durf te wedden dat hij niet opkan tegen de hoeveelheid nare luchtjes die Jeroen en Roy uit ons groepje wisten te verspreiden, ik kon het gewoon door de muur van de hotelkamer ruiken
Quote:
Ik mis 1 prachtige foto in je album, bovenop de Pyramide-Kugel, op de parking tijdens de Golf Rally-meeting, in Taikwondo / Kraanvogel-houding en jij maar roepend "Ik trap zo een brommerframe krom jonguh!" Trouwens, mooi ook in Reifnitz, wij reden met die Britse T5 op air mee achterin, al roepend door het raampje "Hey Subdubbers!", dat verbaasde gezicht van je -> priceless! Vooral toen de schuifdeur los ging en je ons herkende, geweldig! Was een gezellig treffen elke keer kerel |
|
||||
|
||||
eindelijk een mk5 met rode lampen... staat zoveel beter.
|
||||
|
||||
vind het ook erg netjes idd, die nieuwe polo's vink ook zeer vet die merc velge onder die hier boven staan erg nice..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooiste aan die 6R met MB wielen was nog de airride, eerste 6R op air die ik heb gezien, lag prachtig als hij vol onderin geparkeerd stond |
|
|||
|
|||
Trouwens, ik weet niet of er mensen van hier zijn die bij Worthersee rondgereden hebben en de radio-zender GTI-FM geluisterd hebben? Ik dus wel, lachte me kapot om wat ze af en toe draaiden, Scooter en vele foute Duitse muziek.
Maar als je langer dan 15 minuten geluisterd hebt, dan moet je DEZE REMIX zeker wel gehoord hebben Ik heb gelijk het nummer gedownload, op CD, rondgereden, nummertje aan, en je waant je zo weer in Oostenrijk hier met die heuveltjes op de Heuvelrug |
|
||||
|
||||
Vergeet je deze niet dan?
http://www.youtube.com/watch?v=sHxctblisf4 Nog nooit zo veel Oostenrijkers/Duitsers tegelijk gek zien worden als deze alweer voorbij kwam.
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 Last edited by kiwi-gti : 18-05-2010 at 16:16. |
|
||||
|
||||
vind die Audi A1 wel een leuke bak om te zien..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jaaaaa! Ik kon die al niet vinden! De vrijdag- en zaterdagavond in disco Club V in Villach doorgebracht, ging er goed op los op dit nummer Ik heb trouwens nog wat gefilmd in Club V, zal die nog wel eens uploaden, top club! |
|
||||
|
||||
Quote:
Robke! Ik heb je gemist dit jaar , kom je ff kijken op Volksdub dit jaar? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Rob, ben benieuwd!
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt wel eoa braderie, die eindigden vroeger regelmatig ook in vechtpartijtjes. Ach volgend jaar weer ruim voor het begin van het GTI feest weer weg... |