duurt lang met de foto's....
|
Misschien maar alvast een album aanmaken?
|
ben ook erg benieuwd hoop hier volgend jaar ook bij te zijn!
|
Quote:
Lijkt me geen slecht plan evi :thumbup: @vdwal: volgend jaar 30 jarig jubi, dus je had geen beter jaar uit kunnen kiezen om te gaan ;) :thumbup: |
ik ga ook volgend jaar,doel is om dan met de racer te gaan.
|
aha een 30 jarig jubi dan gaan ik er helemaal mijn best voor doen :D
|
De eersten zijn er al vanaf vandaag........ heb er zin in!!!
|
Ik rijd dinsdagochtend die kant op..
|
Dan word die 30 jarig jubi helemaal een streefdoel om de auto klaar te hebben en zeker aanwezig te zijn
|
vrijdag door, heb er al veel zin in. Bbq is al gekocht iig.
|
Morgen over een week hoop ik dat we met een aantal DubClub leden gearriveerd zijn.
Kan niet wachten!! :D Volgend jaar met me witte golf! |
Ik hoorde dat er al mensen waren en van8 zijn vertrokken....mooi weer dus hoorde ik net....
Ben benieuwd naar de 1e foto's |
zo nog een een uurtje en dan rij ik af :thumbup: en voor de foto liefhebber op www.vwclubparkstad.nl vanaf zondag avond zullen we proberen iedere dag wat leuke foto's te plaatsen. voor iedereen die ook nog moeten vertrekken een goede reis gewenst :thumbup: gr kenneth
|
Wij donderdag einde van de middag :D :drive: :woowoo:
donderdagochtend alleen ff de mk3 uitlijnen en dan bennen wij er helemaal ready voor :D |
Quote:
Zal helaas denk ik niet op het einde van de middag zijn, want ik moet helaas nog heel de dag werken........ Hallleeeeeeeekes, Da Sheriff |
Quote:
Guten morgen sheriff :) tot hoe loat moete werke dan? einde van de middag is tot zes uur he ;) na zes uur is pas avond :D maakt verder niet uit we gaan donderdag iig, wij zullen in ieder geval klaar staan :thumbup: |
|
De eerste foto's zijn een feit: http://www.s-b-c.at/index.php?optio...=135&Itemid=135
Edit: Zie dat Eric me voor is :D |
joentje is er al zie ik :D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:15. |