|
||||
|
||||
Quote:
vanmiddag gaat hij weer aan
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heb je hier de grote foto's: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PZHXRAEN.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TZ6GXVUT.jpg |
|
||||
|
||||
Haha, zo kan het inderdaad ook.....
Bedankt RubenD!
|
||||
|
||||
en de filmpjes smelvin? nog in de maak?
|
||||
|
||||
@Smelvin:Bedankt voor je foto van mij en mijn wagen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Toffe foto ronnie, net echt als je niet beter weet lekker veel foto's van de rocco en de 50, super!
Last edited by knedel16vweber : 05-03-2009 at 17:41. |
|
||||
|
||||
Was een zeer geslaagde meeting
hier nog paar picca's van mijn td @ de meet wachten in de rij picca door mijzelf gemaakt deze nog gevonden op een duitse site
|
||||
|
||||
Quote:
Jah de filmpjes zijn niet echt geworden wat we hadden verwacht, maar wat wil je ook als je met een digitale fotocamera probeert te filmen, ik zal ze ff op youtube zetten v/d week en dan ff de link posten. En zaterdag nog mee naar minimeet in Delft? Ben je 12:30 samen met Gert-Jan ook weer op dezelfde lokatie in Noord-West als laatst om dan naar delft te rijden?? Mijn mk1 cabrio gaat nu ook mee en de golf mk2 van me broer. Ik hoor het wel. Ik bel Gert-Jan morgen nog wel ff heb zijn nummer nog ergens geloof ik. Als iemand nog de foto in origineel formaat wil stuur me ff pb met emailadres en welke foto's je wilt, dan kan ik ze sturen.
Eenvoud siert de mens..... Golf mk1 Last edited by Smelvin : 06-03-2009 at 02:14. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Meeting was een geslaagde dag. Veel leuke reactie's op mijn auto gehad en zelf ook veel mooi spul gezien.
Ik keek net op www.bochmannphoto.net en zag daar een foto van mijn caddy staan. Wel leuk dat ik her en der foto's tegen kom. MarcSpoolder Caddy 3 TDI 20" S-line's
Caddy 3 + RS4... Last edited by Beetlefreak : 06-03-2009 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
bedoel je: www.bochmannphoto.net ? |
|
||||
|
||||
En hierbij dan eindelijk de filmpjes van de heenweg.
Beter en meer materiaal als dit hebben we niet meer. We hadden geen filmcamera dus hebben wat pogingen gewaagd met een digitale fotocamera op filmstand hehe. De overige filmpjes hebben we al verwijderd want die waren gewoon te slecht, te saai, te kort, te lang (te veel tussentijd tussen auto's) of nog meer gestuiter als tijdens het kofferbakfilmpje. Gelukkig zijn er geen fimpjes van de verboden capriolen anders zouden we nog als asociaal worden uitgemaakt hehe (bijvoorbeeld het inhalen over de vluchtstrook of het beheren van 3 banen) Filmpje 1: op de snelweg nabij Gouda Filmpje 2: Nog een keer Filmpje 3: Vanuit de kofferbak (stuiterbal) Filmpje 4: verder na korte pauze Filmpje 5: Bijna aangekomen Filmpje 6: Jaaa we zijn er, spannend Filmpje 7: Nu wachten om het terrein op te kunnen
|
|||
|
|||
Quote:
ik zie toevallig een bekende van mij op de foto.dat is lang geleden dat ik hem gesproken heb.
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN Last edited by Beetlefreak : 06-03-2009 at 23:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx voor de foto's zal wel ff een pbtje sturen voor de rest
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
hee mijn Limo staat er ook op mijn vrouw en ik zelf ook trouwens |
|
||||
|
||||
Deftige limo Alberto
|
|
|||
|
|||
Vet hoor, mooi gespot mijn paarse Corrado!!
Zijn er ook nog filmpjes van de terugweg? Ben namelijk gefilmd door een blauwe Golf 2 op de terugweg. Groet, Wout |
|
||||
|
||||
welke auto's zijn in de prijzen gevallen?
misschien leuk om even te vermelden.
|
|||
|
|||
pfff...
Vond er niks an. Ten eerst was het naar de toilet gaan levensgevaarlijk! Auto's die met 80 voorbij komen zetten...wordt ik niet vrolijk van hoor.. Ten 2e hou ik het hort. VW = Status merk. Ten 3e: Voor een hardcore feestje kon je je prima vermaken tussen de smerige uit het restaurant jattende Duitsers! Want JA, dat deden ze! Dan nog maar over de ruimte tussen de auto's te zwijgen. Als je ook maar even 3 meter naast de persoon naast je stond kon je nog even een keer in parkeren om vervolgens op de meest onmogelijke manier proberen uit te stappen. En NEE, ik ben geen 300 kilo, maar gewoon een normaal persoon qua omvang. Voor mij nooit meer. Ieder z'n mening.. daag, |
|
||||
|
||||
Het was een prima meeting , lekker weer en een mooie prijs voor best rat 2009
Zal eerdaags een topic starten over het nieuwe rat project