Speed 09
|
Das pas 2 & 3 mei hoor :tongue:
Gr Richard |
ik ben er net weer, ik vond het een zeer geslaagde meeting. Heb bij vertrek zelfs mijn ex golf1 (kf-33-..) nog gezien :D
|
Ben benieuwd naar de fotos !
|
waren veel mooie auto's. Veel caddy's mk1 dit keer. En niet zoveel lenso's dit jaar :D
|
Die kreeg je toch gratis bij de ingang ? :D
|
:goodpost: :D
|
Breng maar een pallet, kan ik ze als bijzet tafeltje gebruiken!
|
vind je dat niet jammer dan, een tafeltje met geoxideerde poten? :D
|
|
Ik ben ook net weer thuis. Mooie meeting met veel mooie auto's!
Helaas geen foto's, want had de accu van mijn camera weer eens vergeten op te laden. @ vwmk1maniac zou je die foto mijn blauwe golf1 27-XJ-DV in groot formaat naar mij willen mailen? super foto! Groeten Rick. |
weer super geslaagde meeting zoals altijd :thumbup:
|
wij zijn ook weer thuis , goed geregeld .
en lekker druk , veel mensen even gesproken :thumbup: |
Wij zijn ook net weer terug van een hele geslaagde meeting!
Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige sfeer, en special thanx voor de frietkraam..... Man man, die friet was lekker :thumbup: |
veel mooie auto's gezien dit jaar :) mooie meet !! Thanx
|
Ben er ook net weer, leuk om eens gezichten bij de namen te zien. Ik heb ook 2 kentekenplaathouders gekocht en 1 ervan zal ik achter op mijn truckie maken, ben benieuwd wanneer ik gespot word.
Nu heeft mijn dochter de jojo gespot in de plastic zak en nu kan ik haar leren jojo-en. René (Tiefleger) |
Friet smaakte goed, en nog wat mensen gesproken. Leuke meeting! Dank gaat uit naar de organisatie en alles wat er omheen hoort :)
Ik ben overigens bezig met de foto's ;) |
het was weer even waardeloos als voorgaande jaren..
tot volgend jaar! :thumbup: (ps wie heeft best of wheels gewonnen?) |
geslaagde meet. beetje jmmr dat iedereen toch me vlekje olie onder me jetta zag liggen :D
zal straks ff de foto's uppe. leuk om tjaap evilnijntje, gijs en die vage vent met die 5 cilinder diesel in ze vwspeed.nl jasje te hebben gesproken. :thumbup: van de week ff die omin wolksforum.com kentekenplaathouders op de jetta fiksen. |
|
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |