|
||||
|
||||
Hey mister Polopower,
Leuke wagen heb je daar en heb je toevallig een duidelijker foto van je dakje volgens mij ziet dat er wel redelijk tof uit. Greetz |
|
|||
|
|||
hey ron,
alles wel?? wat staat ze er goed bij zeg. goed bezig man, nu even dat brandstof probleem oplossen en dan verder nog plannen???? |
|
||||
|
||||
@masselink:
Foto's heb ik eigenlijk specifiek van het dak niet. Wat ik gedaan heb is dat ik de blokken niet aan heb laten sluiten aan elkaar, maar juist los zodat je van kort bij alleen vlakken hebt, en van veraf, juist lijkt alsof ze wel aan elkaar zitten. Een paar pagina`s terug staan wel foto`s van het dak. @timh: Ja zeker, alles goed. (hoe is het met de kachelradiator?) Ze staat er mooi bij en wordt goed onderhouden. Ik ga volgende maand beginnen met heb benzine probleem, eerst ga ik de benzinedruk laten meten en als dat niet goed is een nieuwe pomp uit Amerika laten komen, is een stuk goedkoper en meer liters/min opbrengst en als het dan nog niet goed is wordt de "mengverdeler" toch nieuw gekocht en door Van Kronenburg getuned, voor meer drukopbrengst. Ik wil namelijk toch op het maximale vermogen gaan draaien. Ook laat ik hem dan nog een keer op de testbank zetten, zodat ik weet wat nu het echt Max vermogen is. (En zou het werkelijk niet meer op te lossen zijn dan komen er 48ers Webers op te zitten. Want dan stap ik van de injectie af.) Gr Ronnie
|
||||
|
||||
@masselink: op de site van vw-team brabant, waar ik schijnbaar toch misschien wel 10x op de foto sta heb ik deze foto net gevonden aangezien je vroeg voor het dakje..
Alstublieft: En nog een mooie van daar net voor ik de testbank op wou gaan.. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by polo-power : 03-10-2008 at 15:29. |
|
||||
|
||||
Hier dan nog de foto`s van bij het kasteel in Baarlo..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Volgende plan voor de auto is:
WEBERS.. Als ik tenminste mijn brandstofdruk niet beter krijg afgesteld dan gaat de injectie eraf en dan ga ik met webers rijden ben al hard op zoek ernaar.. dus als iemand er nog een setje heeft liggen 40ers dan ben ik hier te vinden. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Meerdere sets zelfs...Webers, Dellorto's en Solexen..
Ik kan je wel verder helpen met het verhogen van de opbrengst van je doseur, maar ga dat niet hier zo even op een forum zetten omdat je dit alleen moet doen als je weet dat het nodig is........eigenlijk moet je het ook alleen op een rollenbank doen, zie je wat er gebeurd. Je bent op een rollenbank geweest; mail mij de uitdraai daarvan eens op jeroen@bolku.nl. Gaat me om de Air/fuelratio grafiek.
|
||||
|
||||
Zo vanaf vandaag is Polo-Power vervangen voor "De Limburger" aangezien er meerderen zijn die mij zo beter kennen als Polo-Power..
Dus doei doei Polo-Power Hoi Hallo "De Limburger" Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Heel mooi golfje, vind de stijl van de auto + looks helemaal top!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel fijn om te horen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo vanaf vandaag hebben we in onze garage een leuke auto erbij, mijn vriendin heeft zich een leuke spaarkever uit 72 gekocht.
Hebben we weer wat te doen. Binnenkort foto`s. En schat veel plezier er mee.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo nog een paar nachtjes en dan een flinke rit weer naar Eelde samen met mijn vriendin en de kever van haar.
Beide auto's nog even poetsen ( die van mij meer als die van haar ) en dan kijken hoe druk het gaat worden daar in die hallen. Ook alvast de bekende Limburg kentekenplaat alvast uit de kast gehaald.. Veel succes voor diegene die daar hun beste beentje voor gaan zetten om er weer een mooie meeting van te maken., Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
jouw auto poetsen? hij moet toch niet glimmen?
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar de kever, al ergens foto's neergekwakt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47171
|
||||
|
||||
Dank je Beetlefreak..
|
|||
|
|||
hey ron je kan poetsen wat je wil aan de golf maar glimme doet ze er niet van hoor. kan wel zo zijn dat je de verf eraf haalt maar dan is ze nog steeds blauw hoor:P
|
|
|||
|
|||
he ronnie toevallig nog interesse in het kenteken wat origineel bij je motor hoort???
zie verkoop topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47788 Last edited by jellehier : 28-10-2008 at 12:38. |
|
|||
|
|||
zeker een dik ding,
zou m alleen matzwart gerold hebben, steelies eronder en de bra eraf! succes.. later
|
||||
|
||||
Tsja Lennart bedankt. Hahaha.. Gr Ronnie