De Limburger zijn Golf 2 1800cc 8v (EV) Gti Oldskool-look
Hierbij eindelijk mijn "nieuwe" auto het gaat om een Golf II omgebouwd naar GTI 8v met een EV motor er in.
Auto is eerst van een mede-forummer geweest. Aan deze Golf is het volgende veranderd: Verlaagt dmv FK vaste set 80/60 Hartmann spagettie, Lichter vliegwiel Compleet omgebouwd naar gti met assen en remmen. S-demper Jetta voorfront embleemloos US-Bumpers met een chroom randje Heldere rood-witte achterlichten Bora Wieldoppen 15" op Corrado staal. Autobra En een Ratlook custom rollerbeurt in de kleur IKEA blauw Het dak is nu nog alleen zwart maar wordt binnenkort zwartwit geblokt. In Januarie/Februari zal de motor een oppepper krijgen dmv: Cillinderkoprevisie en hopenlijk een snelle nokkenas. En alle pakkingen en keerringen. Nieuwe open uitlaat vanaf het spruitstuk naar een VR6 katvervanger van 63mm dan van daaruit naar een 54mm middendempervervanger naar een supersprint 16v eindemper van enkel 112.5mm. Hoop dat hij dan weer wat sneller loopt dan nu. Aangezien dat hij nu ook aardig lekker gaat denk ik niet dat dat een probleem zal zijn. Hierdan een foto van hoe de auto er nu bij staat ik heb er nu nog niet zo veel maar er volgen er meer. Ps ik weet het de auto is op een paar foto's aardig vuil waarvoor sorry... Zo was hij eerst. Oktober 2007 En zo is hij nu anno Juni 2008 Bekende fotoshoot plaats... :rolleyes: En zo nu met de Wieldoppen en Autobra van Erik waarvoor dank. Laat jullie maar eens horen wat jullie er van denken. Gr polo-power. |
Ziet er goed en leuk uit zeg.
|
cool ding, alleen bra eraf en golf koplampen erin, en een paar dikke jetsers eronder :thumbup:
|
ziet er leuk uit, mooi kleurtje ook samen met de achterlichten.
|
Quote:
Jetsers?? velgen bedoel je? Daar hou ik niet zo van waarschijnlijk komen er wel ook een setje verbreed staal er onder net als ik onder de polo had, maar dan 8 en 8,5j breed in 15" En waarom die Jetta lampen er uit, vind het stukken beter iedere Golf heeft ronde lampen. Het is weer eens iets anders vind ik zelf. |
Leuk ding! :thumbup: En mooi de jettalampen laten zitten ,staat wel gaaf in de golf!
Dikke steelies zullen zeker niet misstaan ;) |
ziet er goed uit Ronny nog geen heimwee naar de polo ;) verders goed bezig :thumbup:
|
Quote:
Beetje wel ja ik zelf vind zo'n coupe polo veel stakker rijden kwa bochten werk en wegligging in het geheel, alleen dit is wat meer kwa power nu als eerst maar als zich de kans voor doet om een goede G40 te kunnen kopen dan kan het er altijd nog van komen haha... |
Ziet er wel beter uit als eerst Ronny! Leuk bakkie.
Zou eerst die schroefset eronder doen en dan komt de rest vanzelf ;) |
Quote:
verbreed staal is een goede keus, maar blijf bij de koplampen, op een golf horen golf lampen en op een jetta horen jettalampen, just my 2 cents :D |
Leuk ding @ sabic sittard :)
|
Mooie golf!
|
Mooie wagen Ronny!
Komt deze wagen soms uit de buurt van Echt? |
Quote:
Heb eerst in Nieuwstadt gewoond en had toen een rode polo 86c coupe waar we toen mee naar asten zijn geweest samen met Erik uit stein.. En deze ato staat nu in Susteren omdat ik op me eigen woon dus is idd in de buurt van Echt. Why?? gr ronnie |
Omdat ik de wagen eens een keer zag staan toen ik met de trein van Roermond richting Sittard ging..
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. En ik zal mijn nieuwe aanwinst binnekort ook eens posten, want de Corrado is verkocht :tongue: |
Ziet er goed uit, leuk golfje !
|
Leuk Golfje, alleen zou ik ook eerder voor een golf-front kiezen:D. Enkel rond met chromen bies ofzo;).
|
@vains waarom heb je die verkocht was toch een super kar niet dan?
@jazzblue ja oke ik vindt dat zelf ook mooi maar dit is iets meer vind ik zelf ratlook aangezien dat dat de bedoeling ook is om hem een ratlook te geven. gr ronnie |
@Ronny, het was een leuke auto. Heb ik veel plezier mee gehad. Maar ik ben overgestapt naar meer luxe en 2 keer zoveel cilinders :D
|
Leuk ding, veel plezier ermee
Gr Lars |
All times are GMT +1. The time now is 09:44. |