Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 22-05-2007, 19:23
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

Oftewel...gewoon harder stampen....?
Reply With Quote
  #22  
Old 28-05-2007, 11:34
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

nee vacuum van 1 cylinder wegpakken
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #23  
Old 08-06-2007, 14:39
patrick16v patrick16v is offline
Forum regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 71
Default

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts
Hmmm denk niet dat ik ze met eeen m8 bout er wel uitkrijg. m8 bout heeft alleen grip op zijn kop...een imbus sleutel over de gehele lengte...


Makkelijkste is anders een hoofdremcilinder te pakken van min. een golf 1 1500...Hoef ik dan geen remverdeler te plaatsen bij de achteras...?


ik heb dit 2 weken geleden bij mij 16v gedaan, de injector houders zaten super vast, maar ik heb ze er uitgekregen met een m8 bout,
succes
Reply With Quote
  #24  
Old 21-07-2007, 16:42
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

Nu een tijdje rondgereden met de golf.

Wat puntjes die ik verbeterd wil hebben.

1) Verbruik is enorm (beetje logisch) maar haal maar amper 200 km met een volle tank. CO staat inmiddels weer op 2,5 %, had hem relatief makkelijk naar 1,5% gekregen voor de apk
2) Mist nog een hoop kracht in het lage tourengebied. Vooral veel gepruttel momenteel
3) Houdt beetje in rond 4500 touren, maar schiet daarna weer als en gek vooruit. Dat hoeft eigenlijk niet zo


Remmen is trouwens weer helemaal in orde...had wat tijd geduld en wennen nodig.

Edit: nog wat dingen
4) Houdt best wel erg in bij het bochtenwerk. Ook in hogere en lagere touren.

Aanvullende info:
145 hoofdsproeiers
180 luchtsproeiers
Oo origineel 1800 gti dx blok

Last edited by Golf_1_gts : 21-07-2007 at 16:53.
Reply With Quote
  #25  
Old 12-08-2007, 17:40
M v D's Avatar
M v D M v D is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 440
Default

Quote:
4) Houdt best wel erg in bij het bochtenwerk. Ook in hogere en lagere touren.


Vlotterniveau misschien te laag(even geen benzine) of te hoog(verzuipen)?
Reply With Quote
  #26  
Old 12-08-2007, 20:24
Tapestaartje's Avatar
Tapestaartje Tapestaartje is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 590
Default

...of gewoon carbs van een motor erop zetten...

__________________
Golf GTS '83 SOLD
Reply With Quote
  #27  
Old 12-08-2007, 20:44
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

Quote:
Originally Posted by M v D
Vlotterniveau misschien te laag(even geen benzine) of te hoog(verzuipen)?



Denk eerder te hoog....ook vanwege vrij hoge verbruik . Moet ik eens wat meer mee gaan experimenteren.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum