#21
|
||||
|
||||
Oftewel...gewoon harder stampen....?
|
#22
|
||||
|
||||
nee vacuum van 1 cylinder wegpakken
__________________
kopbewerking ,pm |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb dit 2 weken geleden bij mij 16v gedaan, de injector houders zaten super vast, maar ik heb ze er uitgekregen met een m8 bout, succes |
#24
|
||||
|
||||
Nu een tijdje rondgereden met de golf.
Wat puntjes die ik verbeterd wil hebben. 1) Verbruik is enorm (beetje logisch) maar haal maar amper 200 km met een volle tank. CO staat inmiddels weer op 2,5 %, had hem relatief makkelijk naar 1,5% gekregen voor de apk 2) Mist nog een hoop kracht in het lage tourengebied. Vooral veel gepruttel momenteel 3) Houdt beetje in rond 4500 touren, maar schiet daarna weer als en gek vooruit. Dat hoeft eigenlijk niet zo Remmen is trouwens weer helemaal in orde...had wat tijd geduld en wennen nodig. Edit: nog wat dingen 4) Houdt best wel erg in bij het bochtenwerk. Ook in hogere en lagere touren. Aanvullende info: 145 hoofdsproeiers 180 luchtsproeiers Oo origineel 1800 gti dx blok Last edited by Golf_1_gts : 21-07-2007 at 16:53. |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
Vlotterniveau misschien te laag(even geen benzine) of te hoog(verzuipen)? |
#26
|
||||
|
||||
...of gewoon carbs van een motor erop zetten...
__________________
Golf GTS '83 SOLD |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
Denk eerder te hoog....ook vanwege vrij hoge verbruik . Moet ik eens wat meer mee gaan experimenteren. |