|
||||
|
||||
Inderdaad ik vind A6 klinken beter passen bij de rondingen van de Mk3 Golf, vandaar dat ik dat ook zei!
|
|
|||
|
|||
Welkom hier op het forum... btw die sideskirts welke zijn dat? en waar verkopen ze die mooie rechte skirts?
|
|
||||
|
||||
misschien je eindpijpjes nog eens polijsten? komen ze misschien net iets gelikter naar voren en het is een werkje van niks...
|
||||
|
||||
Wat ik je zei Louw gewoon zwart beter zie je ze ook minder en heb je het uiterlijk ook van geen uitlaat.
|
||||
|
||||
Ziet er erg strak uit!
mag ik misschien vragen wat voor maat adapters jij achter de C2 hebt zitten?
|
|||
|
|||
Bulten commentaar van iedereen, maar dit is gewoon tot in de puntjes goed uitgevoerde 3. Niet zon ''13ineendozijnvlakgesmetenmetplamuurengespotenbak ''. Auto is gewoon af en erg mooie kleur.
Hulde |
|
||||
|
||||
Auto is altijd in uitmuntende staat geweest al 5á6 jaar.
|
||||
|
||||
hee louw..!!
strakke 3 maar dat wist je al..! heb hem ook al in het egt mogen bewonderen enige wat ik niet mooi vind zijn die sleuven in zijscherm verder toppie greetz rob |
|
||||
|
||||
als ik vragen mag.......... wat zit daar voor plaatje in de sierlijst?? wat staat daarop?< of is deze zelf gemaakt??
Ik ben op zoek na ziets |
|
||||
|
||||
Daar staat geloof ik op Fryslan Boppe(Friesland Boven)
Maar kan nu ook wel VR6 instaan en zijn zelf gemaakt.
|
||||
|
||||
ow okeej, ik zoek namelijk met EDITION erop... ze zeggen dat er een golf is met dat erop....
IK weet wel dat de GTI dat heeft maar dan staat er ook GTI EDITION op en dat wil ik niet, omdat ik geen GTI heb. ze moeten dan ook eigenlijk van aluminium zijn.... |
|
|||
|
|||
de skirts zijn in de r32 look,zijn van dietrich.die heb ik gedaan omdat dat de einige skirts zijn die ik strak vind!adapters zijn 25 mm,maar daar komen achter bredere opplaatjes in de lijsten staat vr6 op,maar gewoon edition is toch gewoon nog dealer te bestellen?heb trouwens een setje project zwo spiegels in bestelling!!!
|
|
|||
|
|||
vette golf met die velgen zo!!!!!
|
|
||||
|
||||
Hier de foto's van de VR6 nu ze weer helemaal klaar is na wat veranderingen zoals dash.
Achterbumper moet nog anders ligt al klaar en Project Zwo spiegels liggen ook al klaar Alles moet nog wel ff schoon gemaakt En nog een paar van ons beide
|
||||
|
||||
2 superdikke auto's
Echt supernetjes..!! |
|
||||
|
||||
Phat mannen!
Dash staat erg mooi, alsof het er altijd al in heeft gezeten! Vakwerk!
|
|||
|
|||
2 hele mooie wagens !!!
|
|||
|
|||
Dammn :p
Daaamn sjieken Golf
Moestek vanu zijn, Beter kantij echt ni worde zo tezien! Grtzz
|
|||
|
|||
Vind hem ( beide) echt super, vroeg me alleen af of het nou veel werk is om mk4 dashboard erin te krijgen.
Draadboom plug and play of heeft dat nog veel voeten in de aarde? En ophanging van het dasboard redelijk hetzelfde? Welk kachelhuis word hier nou voor gebruikt? van de 3 of van de 4?? Hoop dat iemand dat kan beantwoorden... |
|
||||
|
||||
Dikke Golfjes mannen, vind de Porsche sloffen heel dik staan.
|