Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   vr6 highline (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26543)

LouwVr6 24-11-2006 20:52

vr6 highline

zo,na hier al ongeveer een jaar hier wat rondgezweefd te hebben.dacht ik dat het ook wel eens tijd werd om me aan te melden.en wat fotos van mijn golf te plaatsen.is een highline uit 94'en heb hem net terug van een complete spuitbeurt.hierbij is de bumper gecleand,de knippers en sproeiers dichtgelast en de naden onder de achterlichten zijn nu weg :tongue: daarbij ben ik veranderd van 18'velgen naar gepolijste c2 wielen,nieuwe koplampen(met xenon) en nieuwe achterlichten en is er een tdi pijp aangelast.verdere plannen zijn een amerikaanse achterbumper,deze ben ik al op uitgekeken en mischien de t4 sleuven eruit.nou genoeg gelult nu een paar pics:
voor de verbouwing

en na!

MMgolfnut1 24-11-2006 20:58

Sjonge, dat ziet er goed uit! Heb je nog iets met het interieur gedaan?

breadfan83 24-11-2006 21:01

Booskijker weg, nette achterlichten erin, en je hebt een mooie Golf! (en ik vind een 3 niet zo heel snel mooi!)

Btw, welkom op hét forum. :thumbup:

Dasher 24-11-2006 21:45

:rock: Mooie wagen en voral de booskijker laten zitten :thumbup: lijkt super :woowoo:

Pedaalemmer 25-11-2006 00:42

hij is perfect zo! Super mooi. Wat er mooi bij zou passen zijn project zwo spiegels.

Zweiter 25-11-2006 10:09

hee louw, welkom hier! toch maar even aangemeld?! ik spreek je binnenkort wel weer even, dan pm ik je wel! superbak!

Arnaud 25-11-2006 12:33

Erg mooi geworden Louw! Ben alleen niet zo kapot van de achterlichten, maar voor de rest: AF! :hitit:

LouwVr6 25-11-2006 12:36

Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
Sjonge, dat ziet er goed uit! Heb je nog iets met het interieur gedaan?

zit nog gewoon het standaard leer in van een highline(paars)

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Booskijker weg, nette achterlichten erin, en je hebt een mooie Golf! (en ik vind een 3 niet zo heel snel mooi!)

in combinatie met goeie verlaging,vind ik de booskijker de voorkant en groffe uitstraling geven.en ja achterlichten,zijn zo veel soorten.vond deze het mooist bij paars staan.

Quote:
Originally Posted by dasher
Mooie wagen en voral de booskijker laten zitten lijkt super

booskijker blijft eerst ook wl zitten,ik heb de auto net terug van een spuitbeurt.aangezien dat ook niet goedkoop is,laat ik het hier eerst maar even bij :cool:

Quote:
Originally Posted by pedaalemmer
hij is perfect zo! Super mooi. Wat er mooi bij zou passen zijn project zwo spiegels.

ja,dat vind ik zelf ook al een hele tijd.maar komen er ook wel.

Quote:
Originally Posted by zweiter
hee louw, welkom hier! toch maar even aangemeld?! ik spreek je binnenkort wel weer even, dan pm ik je wel! superbak!

ja,lees hier al een hele tijd mee.maar met de technische zaken kan ik nog niet heel best meekomen.vandaar dat ik me meer begeef op het vw forum.maar dat komt zeker even goed sander jongen! ;)

gtitdi 26-11-2006 13:27

Mooie vr louw, met hele mooie velgen.

GerardMkIIVR6 26-11-2006 14:36

En je weet wat ik ervan vind he Louw.
Super.

bolfvariant 27-11-2006 13:10

SUPER goed bezig geweest Louw top

Richard 27-11-2006 14:02

nette wagen..

compleet rode achterlichten passen beter

Black_GTI_16V 27-11-2006 20:03

Zeer nette golf. Nu heb ik een vraagje over de booskijker. Is deze zelf gemaakt?

RubenD 27-11-2006 20:15

Gewoon deze achtelichten houden! Ik had alleen A6 grepen ingelast ipv Audi 80.

Edit: Vergeet ik het nog te zeggen, super mooie bak. Heb er toen in Zwolle wel even bij staan kijken (herken het op de foto's).

snellesjaak 27-11-2006 20:29

Mooie vr6. Highline's zie je niet zo vaak! Ik vind de achterlichten prima staan in combinatie met deze kleur. Ik heb het niet zo op booskijkers, maar het past wel bij je auto. Hou ons op de hoogte van eventuele veranderingen.

vwleusden 27-11-2006 20:54

Erg mooi, vind heldere lichten normaal niet mooi maar dit staat goed. Wat ik dan weer als kritiek heb zijn die lelijke sleuven in je rechter voorscherm.

Erik M 27-11-2006 21:01

Mooie auto hoor! en welkom natuurlijk :)

LouwVr6 27-11-2006 21:36

eindelijk reactie op wat voor lichten er dan wel in moeten!sleuven heb ik lang over gedacht,maar dacht laat eerst maar zitten kan altijd weer anders.en ja a6 klinken was ook een optie,is beide wat van te zeggen.dit is ook strak,maar a6 past mischien beter bij de rondingen van een drie!
en @Erik M,had jou toen nog gebeld over de bbsen die gerard er nu helaas onder heeft:)

Erik M 27-11-2006 21:46

Quote:
Originally Posted by LouwVr6
eindelijk reactie op wat voor lichten er dan wel in moeten!sleuven heb ik lang over gedacht,maar dacht laat eerst maar zitten kan altijd weer anders.en ja a6 klinken was ook een optie,is beide wat van te zeggen.dit is ook strak,maar a6 past mischien beter bij de rondingen van een drie!
en @Erik M,had jou toen nog gebeld over de bbsen die gerard er nu helaas onder heeft:)

Owok, ja dat weet ik niet meer :) heb nog wel een reserve c2 in 7j voor je liggen ;)

LouwVr6 27-11-2006 21:49

ik heb rondom 8j,maar ben opzoek naar twee van 9j.

All times are GMT +1. The time now is 01:25.