|
||||
|
||||
damn ik laat m'n jetta maar binnen staan denk ik. Want ik zit zelf ook in de regio den haag. Gelukkig is ie terug
|
|
||||
|
||||
Wat hebben ze er nu mee gedaan? onderdelen gesloopt? of gewoon een ritje gemaakt? :S
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ging het alleen om mijn radio (ooit gekocht voor 50 gulden) Mijn 2 hoedenplankspeakers hebben ze laten zitten (waarde 250 euro) . Vermoedelijk is het een kabouter geweest, want toen ik hem ophaalde stond mijn stoel ver naar voren (die lui zijn meestal klein) en er lag een puntmutsje in. Ik hen*KUKELEKUUUUU!!!! ondertussen een andere golf gekocht en weet nog niet helemaal wat ik er mee ga doen, hij was in iedergeval niet gesloopt!
GTI NOOB Last edited by potje : 27-11-2006 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja misschien was het wel een dwerg of een marsmannetje .. Haal je die domme racistische opmerking zelf weg of moet ik het doen .. ik snap je woede alleen je ongefundeerde racisme snap ik niet |
|
||||
|
||||
Aangepast
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn miss. ook wel marokanen opt forum Maar ze is terug en ongeschonde nog wel Maak je niet vaak mee,of leeg getrokken of verzopen in een sloot |
|
||||
|
||||
Quote:
Al waren die hier niet : tis racistisch . En al was het een bepaald iemand dan is het nog niet relevant . |
|
||||
|
||||
Ik ben zeker GEEN rascist! Maareh, als je je hele leven in den haag woont zit het erin gestampt. Goed ik zal op mijn woorden letten
|
||||
|
||||
Ik heb er 36 jaar gewoond en jij ?
Ik bedoel maar Dank voor je begrip |
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt bekend Maarg gelukkig is die heel terug! |