Gestolen
DIE VUILE ******HONDEN hebben vannacht mijn golfie gejat uit den haag. Het kenteken is RR-ZL-85, kleur groen, type golf2 gti 16V kr '87, jetta grill. Op de achterruit zit een sticker met "VPC Autosport". Als iemand iets hoort of ziet mail mij dan a.u.b. pothje@hotmail.com. b.v.d. Erwin
|
't Worden er steeds meer de laatste tijd!
Zonde man, ik hjoop dat je hem weer redelijk ongeschonden terug krijgt. Hoe kom je eigenlijk bij VPC? Dat is nou niet bepaald bij Den Haag in de buurt... |
Damn, nog een! Succes ermee!
|
Bagger
Ik woon in rijswijk en zal voor je opletten |
Zwaar kloten :(
Geen foto's toevallig? |
mijne hadden ze 2weken terug ook gestolen :(
en ik vondt hem zo terug in omgeveving van leiderdorp maar ik zal ook me ogen open houden ben zelf ook uit Den haag |
thx e-body, ik hoop hem wel ongeschonden terug te krijgen, zal ff kijken of ik ergens een fototje heb dan post ik hem gelijk.
|
Misschien toch een idee om zoals Tjaap zelf te gaan zoeken naar dat ding. Dat is waarschijnlijk meer dan dat de politie voor je doet.
|
Quote:
Wees blij, bij mij vonden ze toendertijd alleen een paar deuren, achterklep, achterbumper en het motorblok terug :rolleyes: |
Hier een paar fototjes
|
Woon ook in de buurt van Den Haag, laatst Bertus 01 ze auto ook al leeg gejat... Kansloos allemaal hoor, hopen dat je hem terug vind.
|
Doodstraf....!!!!!
|
naast saddam ophangen!
|
Het lijkt in jullie "buurt"(rotterdam/den haag) meer georganiseerde misdaad..... Wel heel toevallig veel vw's...
Succes met de shit. |
Ja of wij er wat aan kunnen doen
ik heb er in iedergeval niet voor gekozen dat ze me vw moesten jatten denk niemand |
Quote:
Dat begrijp ik. Ik bedoelde het toch ook niet slecht. Bedoel er alleen met te zeggen, dat het misschien geen los op zich staande gebeurtenissen zijn. Er zijn nu al een paar topics(geweest over gestolen auto's) en misschien valt er vanaf hier wel wat te combineren met aanknopingspunten. Zo bedoelde ik het meer... |
Balen hee. Ik zit aardig uit de buurt maar wel veel op de weg, zal ook m'n ogen de kost geven en hoop dat je hem zo goed en compleet mogelijk terug vindt.
Succes. |
IK HEM HEM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D
Een brief van de politie dat hij gevonden is =, voor zover ik weet ongeschonden!! Bedankt nog voor de reacties |
zo dan... gefeliciteerd!!, nu hopen dat ze er afstand van doen anders heb je hem nog lang niet weer op je stoep staan..
|
Quote:
Gefeliciteerd! Hopelijk is ie inderdaad nog helemaal in orde, maar het belangrijkste is nu even dat ie gewoon terug is! Keep us posted! |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |