|
||||
|
||||
past BMW of Opel-velg 4x100 ook op Golf?
hallo,
Ik zat me af te vragen, past een bmw of Opel-velg, steek 4x100 ook op een golfje 1? de steek 4x100 is natuurlijk hetzelfde, maar hoe zit dat met de naafdiameter? Groeten, Arjen
Last edited by ArjenE : 11-08-2006 at 07:45. |
|
||||
|
||||
volgensmij paste dat gewoon. en anders (als de gaten te groot zijn) heb je daar naafringen voor (kosten bijna niks)
|
||||
|
||||
De ET waarde ligt volgens mij niet echt in de buurt van golf wielen... ET 16 ofzo tov ET 35, dan staat het wel lekker ver naar buiten
|
||||
|
||||
ja past gewoon....
neem anders als je zeker wil zijn, een schuifmaat mee....
|
||||
|
||||
Quote:
in de tijd van de mk1 bestond zoiets als ET nog niet eens... ik denk dat de standaard wielen niet eens helemaal de juiste ET-waarde hebben. en idd, die ringen kan je gebruiken om de naafdiameter passend te maken
|
||||
|
||||
Past gewoon...
Kameraad van mij had BMW velgen onder zn Golf1 en die staken helemaal niet uit o.i.d. |
|
||||
|
||||
wat wil je dr eigenlijk onder doen? BBS-en?
|
||||
|
||||
Quote:
Yeah..
|
|
||||
|
||||
Et-waarde is zoooo 1984
|
|
||||
|
||||
Ow... dus er zijn nog wel mensen
die de posts van breadfan wel lezen? |
|
||||
|
||||
en de nieuwe velgen zitten er alweer onder:
|
||||
|
||||
opel heeft kleinere diameter en renault ook, kan soms net niet passen maar vijltje helpt ook..
|
||||
|
||||
leuke wielen, lijken wel EXIP wielen, alleen die bandenmaat, daar kom je niet laag mee
|
||||
|
||||
hij hoeft ook niet superlaag dan had ik wel 13 inch ats classics met platte bandjes gekocht
|
||||
|
||||
idd, enorm exip achtig! ik wil deze wel in 14" en plattt
|
|
||||
|
||||
Wij hebben ook al een keer die andere bbs velgen van bmw geprobeerd, die we een paar keer bij een E30 325i kregen. Staat ook wel erg gaaf!
|
||||
|
||||
Quote:
Doe mij dan eens een set ringen die de naafdiameter van opel velgen vergroot dan, zodat ze wel passen...... (naja, meer zodat je ze er ooit ook nog af kunt krijgen )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 13-08-2006 at 15:10. Reason: niet zo scherp, spelfouten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van Renault is 60,1 Groter dus. |
|
||||
|
||||
misschien zijn het wel exip velgen en vond de vorige eigenaar die chromen naafkapjes van alessio zo mooi dat hij die erop geklikt heeft???
|
||||
|
||||
Quote:
Wat vreemd dat op mijn originele audi 50 wielen uit 77 (zelfde als golf 1 staal) een et waarde staat