past BMW of Opel-velg 4x100 ook op Golf?
hallo,
Ik zat me af te vragen, past een bmw of Opel-velg, steek 4x100 ook op een golfje 1? de steek 4x100 is natuurlijk hetzelfde, maar hoe zit dat met de naafdiameter? Groeten, Arjen |
volgensmij paste dat gewoon. en anders (als de gaten te groot zijn) heb je daar naafringen voor (kosten bijna niks)
|
De ET waarde ligt volgens mij niet echt in de buurt van golf wielen... ET 16 ofzo tov ET 35, dan staat het wel lekker ver naar buiten :rock:
|
ja past gewoon....
neem anders als je zeker wil zijn, een schuifmaat mee.... |
Quote:
in de tijd van de mk1 bestond zoiets als ET nog niet eens... ik denk dat de standaard wielen niet eens helemaal de juiste ET-waarde hebben. en idd, die ringen kan je gebruiken om de naafdiameter passend te maken |
Past gewoon...
Kameraad van mij had BMW velgen onder zn Golf1 en die staken helemaal niet uit o.i.d. |
wat wil je dr eigenlijk onder doen? BBS-en? :D
|
Quote:
:screwy: Yeah.. |
Et-waarde is zoooo 1984 :D
|
Ow... dus er zijn nog wel mensen
die de posts van breadfan wel lezen? :D |
en de nieuwe velgen zitten er alweer onder: :D
|
opel heeft kleinere diameter en renault ook, kan soms net niet passen maar vijltje helpt ook..
|
leuke wielen, lijken wel EXIP wielen, alleen die bandenmaat, daar kom je niet laag mee
|
hij hoeft ook niet superlaag :) dan had ik wel 13 inch ats classics met platte bandjes gekocht ;)
|
idd, enorm exip achtig! ik wil deze wel in 14" en plattt
|
Wij hebben ook al een keer die andere bbs velgen van bmw geprobeerd, die we een paar keer bij een E30 325i kregen. Staat ook wel erg gaaf!
|
Quote:
Doe mij dan eens een set ringen die de naafdiameter van opel velgen vergroot dan, zodat ze wel passen...... :rolleyes: :confused: (naja, meer zodat je ze er ooit ook nog af kunt krijgen ;) ) |
Quote:
Die van Renault is 60,1 ;) Groter dus. |
misschien zijn het wel exip velgen :D en vond de vorige eigenaar die chromen naafkapjes van alessio zo mooi dat hij die erop geklikt heeft??? :rolleyes:
|
Quote:
Wat vreemd dat op mijn originele audi 50 wielen uit 77 (zelfde als golf 1 staal) een et waarde staat :confused: :rolleyes: ;) |
All times are GMT +1. The time now is 15:10. |