|
||||
|
||||
Nederlandse stijl zou ik omschrijven als ieder zijn eigen ding soms heel veel aandacht aan besteed maar soms ook een verlagingssetje een paar stoere rims en mat gerold, het omschrijft niet een echte stijl, ik zou zeggen iedereen heeft zijn eigen stijl. Als het maar een liefhebber is en zijn ride met respect behandeld vind ik het ok.
|
|||
|
|||
zo veel mogelijk orgineel maar dan laag en knappe velgies. En dan de embleemlooze grill erbij.Is denk ik nederlandse style
|
||||
|
||||
Geef mij de de Duitse maar, laag en breed Denk niet dat je kan spreken van Nederlandse stijl. Meeste gaan toch uit van de Belgische (cleane) of Duitse (laag en breed) of daar dan weer combinatie van. Dan heb je de plastic fantastic nog maar das meer voor de F&F autokes
|
|
|||
|
|||
geef mij de Amerikaans getunede VW's maar, geweldig!!!
|
|
||||
|
||||
Nederlandse stijl=Gewoon je eigen stijl wat jij het mooiste vind
|
|
||||
|
||||
ik hou het liever op duits
maar ik ben dan ook duits ik denk dat de nederlandse stijl de onbekende ongewilde auto is zeg maar de auto's die ze in duitsland en belgie links laten liggen
|
|||
|
|||
de nederlandse stijl is wat mij betreft nog te vaak: remus eindpijp, k&n open air en een verlagingssetje. en dan bluffen dat je er zeker twintig pk meer uit heb.
|
|
|||
|
|||
ik denk dat wij als Nederlanders, toch liever orginele look houden, dus geen overdreven bodykits enz..
gewoon verlagen, en een leuk setje velgen that's it..
|
|||
|
|||
ik heb die borbet wielen die op die foto staan onder die golf 2.......................
maar nederlandse style??????? waarom??? het nuchtere nederlandse is dat wij zelf doen wat we willen denk ik en dus geen eigen style nodig hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
1e is inderdaad waar, vaak gewoon een slechte auto afdoen als ratlook lekker makkelijk... Dat deze wagen tip top in orde dient te zijn ben ik ook met je eens maar dat van die dikke remmen en motor is volgens mij meer jouw persoonlijke visie op deze stijl. Ik denk zelf dat je meer nadruk moet leggen op het ratLOOK gedeelte en dat deze dus er slecht uit moet zien maar feitelijk superconditie is.. Dan is m.i. standaard motor met standaard remmen (mits in orde natuurlijk) ook afdoende. Maar dat is natuurlijk weer het feit dat een stijl niet voor niets een stijl is en als zodanig persoolijk geïnterpreteerd kan worden...
|
||||
|
||||
volgens mij is dit de nederlandse stijl;
verbreed staal, matte lak, iets met zwart wit geblokt, imperiaal, verlaagd. gewoon echt retro...