Nederlandse stijl?
Volksforummers,
Ik zit al een tijdje te kijken op Duitse, Belgische, en Amerikaanse Vw Forums, en ik merk dat ze allemaal verschillende stijlen hebben. Duits: Laag en breed, Belgisch: Clean style (vooral van Cleaned), enz. Maar wat voor stijl heeft Nederland eigenlijk? Of kunnen we er 1 bedenken? Misschien dat dit topic een leuk discussie puntje is hierover :) Wat denken jullie? |
belgische style vind ik meer ..
flashy lak.. verlengde motorkappen en grote verchroomde pooier wielen :wink: Nederlandse look... miss wel de EURO-look... orgineel met sobere lak (nimbus-grijs, zilver, rood)... no nonsens dus :D |
Een multiculti stijl!
Wij combineren vanalles met elkaar haha! |
Nederland heeft helaas ook veel ''sjonnies'' rondrijden, auto's die 10kg zwaarder zijn d.m.v. kippegaas, en plastic :confused:
Maar als Nederland een eigen stijl zou bedenken, wat zouden jullie dat kiezen? Die Duitse, en Belgische cleaned style zijn wel uberrrr Een Vw heeft vaak niet veel meer nodig dan verlaging, en mooie velgjes :) |
Nederlandse stijl? Hmm... ik denk idd wat Cabrio16V zegt. Gewoon Euro, laag en goede wielen. En dik in de opties. 'Dikke ' auto's dus!
Die kippegaas tjoeners rijden over een paar jaar in een totaal onopvallende auto, dat zijn naar mijn idee geen echte autoliefhebbers. :rolleyes: |
eigenlijk ben ik beetje PVW verslaafd .. al een aantal jaren... en de stijl die ze daar aanspreekt
spreekt mij ook aan :) *wat ik wel irri vind is dat MIVW zo vaak wordt gezien als de Nederlandse style* :wink: |
Quote:
Mwa...is op zich geen stijl om je voor hoeven te schamen! Maar je hebt wel gelijk... er is meer moois in NL dan alleen bij MIVW. |
Quote:
Denk dat jij de verkeerde knop hebt gebruikt ;) Het is opzich ook een kwestie van smaak he, mijn smaak: Auto zo origineel mogelijk houden, en dikke velgen, en wat lager gooien :) en leuke details aanbrengen |
Das mijn smaak ook Bart.
Maar dat ff doortrekkend naar je plannen voor de Syncro: dan zijn die zeker ook weer gewijzigd? :) |
Je haalt wel twee dingen door elkaar! Luchtgekoelde German-style is net ff wat anders dan de watergekoelde duitse stijl.
Eerste bus is btw de zgn. 'Rat-Look'. |
sober (verlaagd en andere hoepels) met details... über nederlands ;)
|
lekker orgineel houden
|
Quote:
Ook binnen MIVW zijn er meerdere stijlen, de cabrio van Carlos is toch niet te vergelijken met de Golf 2 van Cor en ga zo maar door. |
Quote:
Precies :D |
Quote:
yep! of zoals de duitsers het mooi verwoorden.. innen hoei aussen foei! :D |
Nederlandse Stijl....... menie? :tongue:
|
Quote:
Dit heb je dan wel dik verkeerd op... Zoveel pooier bakken zie je hier echt niet rijden... |
ik denk dat de Nederlandse stijl meer is om elkaar te accepteren wat je zelf doet met je vw-tje... De ene maakt hem oldskool, de ander rat-look, de ander neemt bumpers met race-gaas (noem het geen kippegaas, wil niemand kwetsen :p) en de ander houd hem origineel aan de buitenkant, de ander maakt er een grondschraper van de ander doet dit allemaal door elkaar... Het maakt niet uit als het maar gezellig is toch? ik zelf ben trouwens meer van: op zijn reet met dikke wielen en een leuk uitlaatje en klaar :)
|
Ik vraag me af of je überhaupt over unieke Duitse, Belgische of Nederlandse stijlen kunt praten, m.a.w. je kunt net zo goed een Duitse auto in "Nederlandse stijl" tegenkomen of een Nederlandse auto in "Belgische stijl" enz. enz.
|
nederlandse stijl?
ps. niet zelf gesoept |
All times are GMT +1. The time now is 13:29. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.