|
View Poll Results: Hoe los ik mijn GTI/GTD dilemma op? | |||
GTD houden! is veel zeldzamer dan GTI | 13 | 22.41% | |
GTI houden! is de top in Golf 1 | 8 | 13.79% | |
Allebei houden! Zoek een stalling voor auto nummer 2 | 34 | 58.62% | |
Allebei wegdoen! Wit is lelijk! | 3 | 5.17% | |
Voters: 58. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Wat voor type had je in gedachten dan ????
|
|
||||
|
||||
Quote:
Loose lips sink ships.... Shhhht, de verkoper leest mee. Als ik een andere koop zijn jullie de eersten die het horen! één ding is zeker: Het zal voor mij altijd bij Golf 1 blijven!
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 02-04-2006 at 17:29. |
|
||||
|
||||
Nou, dat was het dan, de GTD is verkocht en vanochtend opgehaald. Hier een laatste fotootje toen hij voor het laatst wegreed.
Voelt eigenlijk helemaal niet lekker, ben benieuwd of ik er nog veel spijt van ga krijgen. Ik ben er wel van overtuigd dat de nieuwe eigenaar er veel plezier van gaat hebben! Nu eerst maar mijn signature aanpassen, dan aan de slag om de GTI klaar te krijgen voor Retro Mania.
|
||||
|
||||
sterkte kerel, en cu op retro mania
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten, niks aan toe te voegen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Te laat gezien , ik vind het jammer van de GTD spijt zul je misschien wel krijgen, ikzelf heb nu nog bijna een jaar nadat ik m´n Pirelli-Golf verkocht heb, dat was dan wel dus "maar" een GTI, nog steeds spijt..... Last edited by Rene´ : 14-04-2006 at 17:55. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoewel ik nu weer een nieuw dilemma gekocht heb is dit dilemma nu opgelost,
dus: @mods: Hoe kan ik zelf een thread sluiten? Ik kan er niets over vinden...
|
||||
|
||||
dus je hebt nu weer een andere golf erbij gekocht? waarom heb je de gtd niet gehouden dan?
alleen mods kunnen threads sluiten