|
||||
|
||||
Dik! wat voor semi's zijn dit?
|
|
||||
|
||||
Super!
|
|
||||
|
||||
Quote:
De Zeknova Supersport RS in 195-50-15. Gekocht bij Arthur welke er zelf ook op rijdt met zijn GNG Motorsport gebouwde BMW. Dingen zijn snel warm en dan zeer goede grip, lekker knallen over de rotondes
|
||||
|
||||
Heel mooi BD!
|
||||
|
||||
Bijna 1000km verder en alles onder de kap gaat goed. Ik had er zoveel vertrouwen in dat ik de Passat geschorst heb en tm september in de Corrado wil gaan rijden.
Wel problemen met de remmen helaas. Remzuigers voor bleven hangen na een stuk rijden. Zuigers eruit gehad, helaas dusdanig dat de ‘chroomlaag’ stuk was. Toch een poging gewaagd ze op te frissen maar heeft het 2 weken gedaan. Dus het volgende ga ik zsm doen. Remzuigers voor vervangen Remslangen vernieuwen, en helaas ook de leidingen want de wartels komen niet meer los Remschijven en blokken Dan zijn de remmen voor helemaal vers Voor komende herfst/winter Heb een complete achteras gekocht, deze opknappen, nieuwe rubbers erin Remslangen en leidingen nieuw en dan eronder schroeven. Schijven en blokken vernieuwen. De klauwen die erop zitten zijn al gereviseerd dus dat scheelt weer. Dan moeten de remmen het toch weer een beste tijd uithouden. Iets zichtbaars ook gedaan, langs de uitdeuker geweest, in totaal 7 deuken rondom laten verwijderen. Tevens een VR6 embleem in de grille geplaatst. Heb trouwens ook 2 goede reflectoren gescoord voor de mistlampen, ook een winterprojectje.
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 12-07-2020 at 17:37. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
En zo word het steeds een beetje beter!
|
||||
|
||||
Gisteren de voorremmen gefixt.
Rechts begonnen en het geluk gehad dat ik toch de wartel vd remslang los kon draaien. Zo hoefde ik geen nieuwe remleiding te maken daar. Slang vervangen en de zuiger vd remklauw incl nieuwe pakkingset Links ging helaas niet los dus deze doorgeslepen en een nieuwe leiding gemaakt. Er zaten Bosch remmen op wat ik persoonlijk niks vind dus een setje Ate blokken en TRW schijven gemonteerd. Remt een stuk beter nu. Volgende is de achterkant en ben op zoek naar knappe lederen voorstoelen zwart.
|
||||
|
||||
Zo dan! Dat was echt wel nodig zeg! Die remslangen
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer super netjes uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers!!
|
||||
|
||||
Begint alweer uit de hand te lopen 😂
Gisteren een nieuwe MFA schakelaar gemonteerd, moest bij die oude nogal hard drukken en stand 1 werkte niet maar alleen stand 2. Het interieur heeft ook aandacht nodig. Bestuurdersstoel is flink verrot. Ik ga zaterdag richting Groningen om voor 2 knappe voorstoelen te kijken. Mijn huidige stoel En ik heb eindelijk naafkappen erop (wel ff 130,- verder 😖
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 23-07-2020 at 20:06. |
|
|||
|
|||
Mooi hoor!
|
||||
|
||||
Die stoelen zijn inderdaad wel op ja
Maar die remslangen joh Dat daar nog niks van geknapt was is ook een wonder geloof ik. Heb je ze vervangen met rubberen of staalomvlochten slangen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon rubberen uitvoering. Remt weer lekker 😋
|
||||
|
||||
Mooi om zo'n corrado weer fris te zien!
|
|
||||
|
||||
Alles ingebouwd incl de originele stoelverwarming. Van de bestuurdersstoel welke al in hele goede staat was alsnog het schuim van het zitvlak en de linker wang vervangen.
Interieur is bijna naar mijn zin, nog nieuwe pedaalrubbers plaatsen en afdekkingen van de stoelrailsen dan is het ‘af’ Dan eens tijd vinden om de buitenkant een poetsje te geven.
|
|||
|
|||
Groot verschil het interieur zo, mooi hoor!
|
||||
|
||||
Is/Wordt weer een hele nette auto!!
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 30-07-2020 at 07:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig bij Arie gehaald ??