|
|||
|
|||
Wilwoods heb ik nog wel voor je liggen voor een zachte prijs.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit jonge!!!
|
||||
|
||||
Iemand die nog wt tips heeft? Als ik mijn accu aansluit gaat de benzinepomp gelijk aan. En zet ik hem op contact gaat hj na 2 sec uit. Wat wel goed is
Maar het moet zijn: Contact uit - gebeurd niks Contact aan - pomp 2sec aan en stopt Starten - pomp continue aan Last edited by Mark_MK1 : 08-06-2015 at 08:37. |
|
||||
|
||||
Geen idee bij contact aan gaat mij pomp gelijk lopen.Ik heb alleen zelf een relais aan gelegd om dat dit niet standaard was en ik ook geen gti tank heb.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik ook niet standaard. Meet met de sleutel uit het contact en dan de accu aansluiten gaat hij meteen lopen.. Denk ergens toch een fout in de massa |
|
||||
|
||||
hij word normaal massa geschakeld door ecu .
is er duidelijk iets niet goed .of geschakelde plus nu contant of draad die normaal bij startmotor op moet nu op constante gezet .zoiets
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , Last edited by gooigolf : 08-06-2015 at 16:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
wat bedoel je met draad bij startmotor ? dat ik ze heb omgewisseld? |
|
||||
|
||||
Ik meet op de plus kabel van de accu naar de zekeringkast 12v. Als ik de kabel aansluit en meet op de zelfde klem van de zekeringkast meet ik 2 á 3v ???
En nu werkt niks meer.. |
|
|||
|
|||
Misschien geen goede massa? Kun je brandstof pomp niet op de geschakelde 12v aansluiten? Ziet er voor de rest goed uit. Ik heb er ook geen stofkappen meer op...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt een geschakelde plus naarnaar het contact van het relais ipv vaste plus? Heb net op mn werk nieuwe massakabels gemaakt van 50mm2 koper. Dus van de accu naar chassis en van chassis naar motor Last edited by Mark_MK1 : 09-06-2015 at 08:58. |
|
||||
|
||||
Mooi man en in kleur! Heb laatst zo'n krimptang gekocht was een rib uit mijn lijf.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat zijn dure stukken gereedschap. (heb de kabel ingetaped, was aardkabel Gr/Ge) |
|
||||
|
||||
Opgelost!
Heb nieuwe dikke massa kabels gemaakt en alle contacten schoongemaakt. toen werkte de complete zekeringkast weer! Was dus slechte massa. En het probleem met de pomp was inderdaad zoals vele zeiden het relais aansluiten op geschakelde plus. Iedereen bedankt voor het meedenken! Alles werkt nu en kan hem ook starten. Dus binnenkort een filmpje. en nieuwe langere handremkabels binnen. Met dank aan Style voor zijn topic |
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Lekkerr!!
|