|
|||
|
|||
thx..
Gisteren de waterpomp vervangen, en net even ritje gedaan... paar keer stekkertje van de lmm af... dus dat heb ik even veranderd zodat dat niet meer gebeurd en alles ziet er goed uit. Boel en dan ook een boel rare gekke scheve gezichten als de screamer erin komt, mensen kijken naar je alsof ze een spook hebben gezien :LOL: Terug weg begon het te regenen, en dan kom je erachter dat het gewoonweg waardeloos is zoveel vermogen, ben je sperloos dan is het te triest voor woorden om in de regen op het gas te gaan met 1.4 bar. Zondag de eerste "grotere" rit naar de VAG meeting in Hollandscheveld, en misschien komen we onderweg wel wat tegen, paar van hier gaan daar ook naartoe, mooie locatie en met al over de 800 aanmeldingen en mooi weer in het vooruitzicht beloofd dat een leuke meeting te worden. Het bouwpakket zag vandaag dus ook voor het eerst regen in zijn nieuwe pak, en heb hem gelijk maar buiten laten staan zodat ie er wat aan kan wennen. Wat pics... Ben echt smoordruk met het werk en de weekenden vliegen ook om, maar hopelijk volgende week Zaterdag dat ik langs Piet kan om de rolkooi te monteren en de gordels vast te zetten... net even wat veiliger allemaal BTW de 312ers heb ik binnen voor achter,maar ik moet daar nog maar even mee aan de slag met de achterremmen, want hij remt te hard... van de week al compleet in de drift met de oud Golf en was maar weer handig dat ik jaren de driftmeister ben geweest in de m3s en m5en, anders had ie nu op de sloop gestaan
|
||||
|
||||
Wat een beest van een Golf is dit geworden...super!
Maarre...dat ie achter veel te hard remt, verbaast mij niets...iets met overkill?
|
||||
|
||||
even een remdruk verdellertje er tussen schroeven
mooi apparaat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
God domme wat een dikke machine! Deze zou ik wel eens voor de lens willen hebben.
|
||||
|
||||
Ik ben verliefd !
|
|
||||
|
||||
Echt een prachtig apparaat geworden!
Nu nog die smoke knippers erin in de voorkant en dan is de voorkant wel af. En idd even remdruk verdeler plaatsen.
|
||||
|
||||
zondag morgen maar ff te toure richting hollandscheveld met Johan
|
|
|||
|
|||
thx luitjes...Leuk om sommige gezichten even in het echt te zien achter de namen...
Onderweg even gemeet met Evert met de caddy VR6... daarna niet weer gezien want die had het gas er best op 8) Was een mooi kutdagje..... Terugweg nog even besloten om over Hveen te rijden en hoppaaaaakeee KLPD , komt u maar mee.... (Klaas van wegmisbruikers was erook, links) DB uitlaatmeting... men mag hebben.... ->>> 86db , ik had... 108/110db dus knappe bekeuring en WOK melding en de hele bullshit. Ben dr wel even klaar mee.. staat in de schuur... hoes erover en het beste maar weer... van de week schorsen en dan zien we volgend jaar wel s weer. Laatste keer even schreeuwen FILMPJE
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 01-06-2015 at 09:03. |
|
||||
|
||||
Trekt wel aandacht zo'n screamer pipe Dikke boete?
|
|
|||
|
|||
Das mooi klote. Hopelijk blijft de bekeuring laag.
|
|||
|
|||
Quote:
die screamer doet niets als je rustig 100 rijdt .... bekeuring zal iets van 200-250 zijn... de WOK melding heb ik wat meer moeite mee... herstel en ik citeer even : Vandaag de bekeuring binnen gekregen en die is maar liefst 397euro echt te gek voor woorden. WTF!!!!!!!
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 31-05-2015 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Pff tering vandaag de dag zijn boetes echt niet meer te doen .. 397 euro, omdat je uitlaat wat teveel geluid maakt
Mijn Golf 1 maakt ook een flinke herrie met alleen 1 freeflow Simons demper, misschien toch maar eens aanpassen. |
|
|||
|
|||
Da's zwaar klote man.
Helaas destijds ook een boete voor de uitlaat. Omdat het om een milieudelict gaat zijn ze zo idioot duur. Ik mocht €300,- aftikken. En natuurlijk weer even keuren en zo op eigen kosten. Iemand platrijden is goedkoper... |
|
||||
|
||||
Wat zei ik je nou een paar posts terug! Let op met die "blauwe ratten".
Wel echt gvd zuur. En dan vooral die klote wok melding. En ik ken die reacties van die "ratten" wel: doen ze alsof je een massamoord gepleegd hebt. Echt in het verkeer ben je elke keer een zware crimineel als je de sleutel van je auto om draait. Kan beter iemand dood knuppelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Klote man! Rin (R32 huisgenoot) heeft dit laatst ook gehad, terwijl een standaard BOXTER ? WTF 116 DB op kenteken heeft. no way waarom dat wel mag! Enige waar je dit voor elkaar kunt krijgen is omkeuring RDW - en dan heb je echt een mattie nodig bij 't RDW omdat hij in de PC moet invoeren hoeveel 't decibel limiet is, 123 is wel erg veel, waarom maak je niet een klep erin die alleen jij open kan zetten? met keuring hots, klep aan!?
|
||||
|
||||
was er al bang voor. maar knap klote kerel.
als je een wok melding hebt moet hij dan ook binnen zo'n tijd weer keuring klaar zijn? |
|
||||
|
||||
oeff, dat is balen zeg! Heb je nou een WOK melding gekregen door teveel dB?
Hoe zat het eigenlijk met de APK...die had je nog niet toch? Zeiden ze daar nog iets van? En waarom laat je hem nu een jaar staan? ff slikken en weer doorgaan toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom nou jij waarom nou jij |
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat ik gisteren al een bekeuring in de bus had liggen van 137 euro voor geen apk, kentekenregister controle... en die lag in de auto.. dus ze "matsten" me even Ben klaar met die rommel.. te koop op marktplaat met WOK melding TEAB
|
||||
|
||||
Gewoon even doorbijten!
Na zoveel moeite laat je die "blauwe ratten" het toch niet verkloten!!