|
|||
|
|||
Jij zit ook nooit stil he
|
||||
|
||||
lees dit topic nu pas..
ben geen groot Corrado fan zelf..maar dat is puur smaak .. maar de manier waarop jij bezig bent..de know how ,skills and patience... Awesome beyond belief...megaproject.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ik niet... Quote:
Thanks kerel, altijd leuk dergelijke reacties! Voor als je een Golf fan bent:Op- en ombouw van VWMotorsport Golf mk2 naar TFSI DSG trackday car
|
|||
|
|||
Net even het topic van de golf en de corrado doorgelezen..
Echt vakwerk wat je verricht.. Super.. Maar 1 vraagje.. Bij beide projecten kies je ervoor om de starre achteras te laten zitten, waarom kies je niet voor onafhankelijke wielophanging? (want til je nu je achterwiel niet op in de bocht?) Of weegt al het werk dan niet op tegen het resultaat? Verders top hoor!
|
|||
|
|||
Respect kerel super net werk wat je levert!
Keep up the good work!!! |
|
||||
|
||||
nice een 6 cilinder,had het al van nando gehoord.....over dat gewichtsverschil is het laatste woord nog niet gesproken trouwens.ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren,het zal elkaar imo niet veel maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, met een goede (qua verhoudingen) versnellingsbak valt meer te halen dan menig mens denkt! Gaaf, met een 6 pitter!
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, de starre achteras doet het gewoon goed, ombouwen gaat zeker naar onafhankelijk maar of dat opweegt tegen eventuele voordelen weet ik niet. Nog geen nadelen ervaren zo moet ik zeggen.
|
|||
|
|||
Quote:
Roy(Koenen) heeft uiteindelijk zijn Golf4 van 4motion terug gebouwd naar FWD, waarbij hij wel een (HELE mooie) nieuwe achterbrug met onafhankelijke ophanging met uniballs had gemaakt. Scheelde geloof ik wel een aantal seconden aan rondetijd op zandvoort.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks kerel, tof van de complimenten! Quote:
Dat valt ook wel mee als je er maar rekening mee houd, remmen in de bochten is zowiezo uit den boze Quote:
Inderdaad, ben nog even de beschikbare delen aan het inventariseren. Heb nog verschillende dingen liggen en bij een goede kennis is nog veel beschikbaar Updates komen eraan!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Waar heb je die koppelingen ed besteld als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
Mooie keuze Herm, Simon met z'n Ralley is ook goed te spreken over een R32 op het cirquit. Helaas heb ik die ervaring nog niet gehad, hopelijk aankomende lente/zomer hier en daar wat rondjes maken.
Ben benieuwd hoe die dr in komt te hangen met de specs van de bak. Kun je nog uit de voeten met je huidige brandstof toevoer setup? Ik moet nog een (extra) pomp monteren. Ik zoek nog een mooie setup, liefst in de tank ipv onder de de Corrado. Jij nog tips? Ik zie hierboven dat je een extra pomp eronder hebt hangen, wat heb je in de tank zitten? Keep up the good work!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Die zijn van Goodridge. Te bestellen bij ISA-racing.de of Sandtler.de Kunt ze ook bij van Kronenburg bestellen, die voeren hun eigen lijn hierin... Gr Herm
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 10-12-2012 at 18:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Richard, Thanks! Dat is ook een van de redenen om voor de R32 te kiezen, originele blok, bak blijft heel, aandrijflijn blijft heel. Ik heb een Bosch 044 pomp onder de wagen gemonteerd met een Bosch motorsport filter daarachter. In de tank heb ik een opvoerpomp zitten die de benzine leverd voor de Bosch pomp, deze neemt de druk weer voor zijn rekening. Nu heb ik wel nog een voorraadtankje klaarstaan om in de auto te monteren als 1L voorraad voor de Bosch drukpomp omdat de opvoerpomp bij minder dan een halve tank wel eens te weinig kon aanzuigen.
|
|||
|
|||
Hoezo zou de pomp in de tank te weinig aan kunnen zuigen?
Thank voor de sites.
|
||||
|
||||
Quote:
Guus de Koster kan ook herm..
|
||||
|
||||
Quote:
Als je optrekt, remt, of bocht neemt en de tank zit niet helemaal vol, de originele tank heeft geen schotten en een vlakkebodem. De opvoerpomp zuigt vanaf de vlakke bodem dus kan zijn dat hij dan luchtaanzuigt. Origineel zit er een accumulator tussen heb ik niet meer en ga ik dmv een catchtank oplossen.
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik, leverd het ISA-racing pakket alleen dubbel btw. Heb ik geen fijne ervaringen mee. Laten we het daar maar op houden.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke duidelijk. Maar waarom geen accumulator? Lijkt mij een eenvoudige oplossing.
|
||||
|
||||
Paste niet en wilde ik ook niet, geen originele meuk, eigenlijk ook liever een andere tank Odat een opvoerpomp niet nodig meer is maar nu eerst maar weer eens een motor terug erin en rijden