#1
|
|||
|
|||
Brandstofdruk!
Iemand enig idee hoeveel Bar de brandstofdruk moet wezen op een
GTI 16V PL op Digifant 1? Ik zie nu op de drukmeter 3.8 Bar staan Maar ik vind dat hij niet lekker doortrekt dus vandaar mijn vraag! |
#2
|
||||
|
||||
die van mij staat op 4 bar.
Grootste kans op goed lopen is heel veel proberen. Staat je Co potentiometer ook goed? want dat hangt ook samen. |
#3
|
||||
|
||||
Dat is te laag volgens mij.
Ik meende altijd dat deze minimaal 5 bar moest draaien? Ooit eens gehoord, dus weet niet of dit klopt.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Goeie vraag Johan! Ik weet nog geen eens waar die zit Hier ff een foto van de motorruimte |
#5
|
||||
|
||||
Je Co pot meter is zeg maar je luchtmassameter en zit in de aanzuigbuis bij je powerfilter.
Deze moet op de 2 buitenste pen bezettingen ongeveer tussen de 550 & 650 ohm weerstand hebben. |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Ok bedankt Johan! Ik had ff geen multimeter bij de hand helaas Maar ik heb de stekker er ff af gehad en ik merkte geen verschil Zou je dat moeten merken? |
#7
|
|||
|
|||
Iemand enig idee?
|
#8
|
||||
|
||||
met rijden moet je dat wel merken want deze sensor 'meet' hoeveelheid lucht die er binnenkomt waarna de computer kan bepalen hoeveel er moet worden ingespoten.
zolang hij tegen de nullast schakelaar aanstaat merk je dus wss niets. Misschien dat je met je multimeter eens kan meten deze week, ben wel benieuwd waar die van jou op staat --> ik ben nl ook nog aan het proberen |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal wel eens ff meten van de week je hoort het zo gauw mogelijk |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Digifant hoeft niet zo veel druk te hebben |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Is de opbrengst wel voldoende Geen verstopt filter |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik heb ff gemeten Hij geeft precies 1356 Ohm weerstand aan! Kan ik hem nou gewoon terugdraaien met die stelschroef?
__________________
The Home Of Discomusic! |
#13
|
||||
|
||||
Je kan er gwn aan draaien. Wel ff meten na een paar slagen welke kant je m opdraait. Mocht t daarna niet goed zijn kan je m altyd terug zetten. Die van mij is er iig heel wat van opgeknapt.
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Ga ik daar vanmiddag ff mee aan de slag,kijken of het beter word
__________________
The Home Of Discomusic! |
#15
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd wat die van jou doet
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Nou mooi afgeregeld op 565 Ohm hij loopt nou stationair wat strakker! Maar ik blijf hetzelfde houden met rijden,af en toe inhouden? Nou moet ik wel zeggen dat de brandstofpomp wel erg veel herrie maakt Hij zoemt erg hard dus misschien is dat wel de boosdoener Of de brandstoffilter?
__________________
The Home Of Discomusic! |
#17
|
|||
|
|||
Zou beide kunnen. Maar de brandstofpompen willen nogal eens kapot gaan, en geven dan vaak problemen van stotteren, inhouden e.d. Als je het goed wil doen moet je dus de pomp en de filter vervangen, dan weet je zeker dat het goed is
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#18
|
||||
|
||||
Die van mij heeft t als de tank haast leeg is en je door de bocht gaat. Of van de rotondes. Brandstoffilter al eens vernieuwd?
|
#19
|
||||
|
||||
Nee brandstoffilter is nog niet vernieuwd
Iemand enig idee welke ik dan nodig hebt?
__________________
The Home Of Discomusic! |