|
|||
|
|||
mijn kevertje 1966 hawaistyle effe voorstellen
pics volgen
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us echt houte treeplanken Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us mijn TIKI BAR custom made surfboard Uploaded with ImageShack.us Mr. horsepower mag zeker niet ontbreken op mijn antennetje Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us effe poetsen ) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us zo dat wasie dan groetjes Gert |
|
|||
|
|||
Welkom ! En nice ride !!
|
|
||||
|
||||
welkom,gaaf ding idd.
|
|||
|
|||
bedankt mannen voor leuke reacties .
volgende stap is interieur bekleden in biege zwart ruitjes motief inclusief dakhemel . groetjes gert |
|
||||
|
||||
Nice and Low !! Ziet er goed uit !
|
|
|||
|
|||
Ziet er zeker goed uit! Echt een topper
|
||||
|
||||
Prachtige kever, ook leuk met die houten treeplanken.
|
||||
|
||||
geweldig ding idd
|
|||
|
|||
merci mannen voor leuke reactie s )
groetjes keep smiling |
|
||||
|
||||
Super cool ding!
|
||||
|
||||
Soww das een gave ride!
|
|
||||
|
||||
Mooie kever !
|
|||
|
|||
merci mannen , weet iemand waar ik interieur kan laten bekleden , moet wel een goeie zijn .
groetjes |
|
||||
|
||||
Gaaf!
En de juiste sticker erop zie ik |
|
|||
|
|||
top 3 oldtimer prijs gepakt dit weekend )
groetjes ben er super blij mee ) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hele hele mooie kever!
1 van de mooiste naar mijn smaak hier op het forum
|
|||
|
|||
Quote:
hey Kenny echt dikke pluim die je mij geeft ben er heel blij mee . bedankt voor de reactie makker groetjes Gert |
|
||||
|
||||
graag gedaan hoor!
ik heb naar bepaalde foto's wel 5 min gekeken om alle details op te nemen. staat nu zelfs als background op me pc! wilde altijd al een kever, maar nu helemaal en dan in die stijl!
|
||||
|
||||
Wow! super nette kever helemaal met die treeplanken!!
|