mijn kevertje 1966 hawaistyle effe voorstellen
pics volgen
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us echt houte treeplanken :):) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us mijn TIKI BAR custom made surfboard :) Uploaded with ImageShack.us Mr. horsepower mag zeker niet ontbreken op mijn antennetje :) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us effe poetsen :)) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us zo dat wasie dan :) groetjes Gert |
Welkom ! En nice ride !!
|
welkom,gaaf ding idd.
|
bedankt mannen voor leuke reacties .
volgende stap is interieur bekleden in biege zwart ruitjes motief inclusief dakhemel . groetjes gert |
Nice and Low !! Ziet er goed uit !
|
Ziet er zeker goed uit! Echt een topper :thumbup: :thumbup:
|
Prachtige kever, ook leuk met die houten treeplanken. :thumbup:
|
geweldig ding idd
|
merci mannen voor leuke reactie s :))
groetjes keep smiling :) |
Super cool ding!
|
Soww das een gave ride!
|
Mooie kever !
|
merci mannen , weet iemand waar ik interieur kan laten bekleden , :) moet wel een goeie zijn .
groetjes |
:thumbup: Gaaf!
En de juiste sticker erop zie ik :thumbup: |
top 3 oldtimer prijs gepakt dit weekend :))
groetjes ben er super blij mee :)) |
|
hele hele mooie kever!
1 van de mooiste naar mijn smaak hier op het forum |
Quote:
hey Kenny echt dikke pluim die je mij geeft ben er heel blij mee . bedankt voor de reactie makker :) groetjes Gert |
graag gedaan hoor!
ik heb naar bepaalde foto's wel 5 min gekeken om alle details op te nemen. staat nu zelfs als background op me pc! wilde altijd al een kever, maar nu helemaal en dan in die stijl! |
Wow! super nette kever helemaal met die treeplanken!!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:03. |