|
||||
|
||||
mooie golf 1 :thumpsup: Lkkr kleurtje ook
|
||||
|
||||
moi dimitri, jammer dat de cabrio weg is... maar dr is iig weer wat moois voor terug
ik zal je binnenkort wel keer spotten met de nieuwe aanwinst
|
||||
|
||||
hmmmm jammer dat de golf 3 cabrio weg is had je een nieuwe golf 1 die ook alweer weg en de golf 4 station ook nog is en nu ben je opzoek na een audi a4 tdi:P jij weet ook niet wat je wilt
|
|
||||
|
||||
dimitri
Nou daar ben ik weer
Voor de mensen die mij niet kennen Mijn naam is Dimitri en ik kom uit Almelo Ik ben getrouwd en Wij hebben een dochter van 3 jaar Ik heb weer een nieuw project Het is een VW FOX 1.4 geworden Ik heb de auto net een week Ik heb er sind vandaag een schroefset op zitten Hier wat fotos Volgende plannen zijn andere wielen Ik denk zelf aan 17 inch even sparen nog Hier wat fotos Lager kan de fox niet hahaha De fox is nu nog een 1 cm lager Voor de verlaging Dit zijn mijn oude vwtjes helaas niet meer in bezit hahaha De rode golf 1 Groetjes ons |
|
||||
|
||||
verlaagde fox ziet er toch 100x beter uit dan origineel.
welkom terug dan.
|
||||
|
||||
Ik dacht ook eerst waar begin ik aan maar ja ik ben toch blij dat ik het gedaan heb
Nu even door sparen voor velgen ik denk dat ik de wielen in april kan kopen groeten |
|
||||
|
||||
Ziet er echt stukkn beter uit met die verlaging
|
|
||||
|
||||
Leuk, redelijk zeldzaam in NL, een lage fox.
|
|
||||
|
||||
Zie je inderdaad niet vaak! 17" is een mooie maat voor een fox! zag laatst een lage grijze op parabool wielen.. erg dik!
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
Kan nog een halve centimeter lager hoor, door die tweede stelring eruit te halen dan zakt die nog een beetje, maar dit ziet er goed uit hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen bedankt voor de reacties Ik dacht ook dat het zal lukken maar ik kan niet lager omdat ik dan aan de binnenkant met de aandrijfas tegen het chassis komt te zitten En ik rij eigenlijk al bijna op de bumpstops bedankt voor de informatie groetjes |
|
|||
|
|||
he Dimi,
ziet er goed uit, ook na frans op den bult in maart, gr Bennie |
|
||||
|
||||
he gozer leef jij ook nog
welkom terug nette fox heb je nu man. |
|
|||
|
|||
hey dimi dat is wat anders he hahaha.
nog ff en je heb elke vw gehad haha. ben benieuwd naar de wielen. ik heb momenteel geen vw maar ben op koek naar een belastingvrije vw voor erbij. rijd nu een gezinsbak een renault scenic dci met 105 pk |
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen bedankt voor de reacties Ik heb gisteren andere wielen gehaald Zie fotos laat de zomer maar komen 16 INCH BSX Lenso |
|
||||
|
||||
Nou de lensos waren niet wat stond er niet mooi onder
Ik heb er nu 17 inch evolutions velgen Zie fotos |