dimitri daily er bij gekocht 29-01-2010
Ik heb de cabrio verkocht
En een golf 1 weer gekocht voor info kijk veder in mijn topic |
Almelooo!
Welkom, en een vette auto heb je! :thumbup: |
welkom,
auto ziet er goed uit staat erg sjiek met die velgen |
Nette auto!
Welkom! |
Mooie kar, welkom!
|
Welkom Dimitri, mooie cabbie :thumbup:
Misschien dat ik je nog eens zie rijden in de buurt! |
mooi hoor... kriebelt toch wel om een cabrio tje te kopen... zeker als het straks weeer zomer is.
|
Bedankt allemaal voor de reacties
Ja moet je nagaan als je er 1 hebt en dan heb je dit weer hahahahahaha Maar hij staat lekker droog in de garage laat maar lekker kriebelen 7Maart komt de cabrio er aleen even uit voor de meeting frans op de bult Groeten |
Welkom hier, nette wagen :thumbup:
|
heyhey,,
nette auto heb uhm al een keer zien staan op de riet:D om zelf ook uit almelo ma goed je zal me vast wel een keer hebben gezien!! |
hey,,
trouwens las net dat je 7maart ook na deurningen gaat?? zooja kunnen we maybe er samen wel heen rijden! |
nette cabrio:thumbup:
|
Welkom terug :)
|
Mooie cabby, succes ermee.
|
Nou gisteren de andere auto op gehaald
Het is een golf 4 1,6 105PK oxford variant uit eind 2002 132000KM Met lekker veel opties hier wat fotos |
hey,,
je hebt een strake golf variant erbij gekocht!! blijft die zo of gaat die nog omlaag met een paar dikke velgen! |
Thxxx voor je reactie
Ja dat gaat zeker nog wel gebeuren niet te grote wielen want de vrouw moet er ook mee rijden ik dacht aan 18 inch en 4 cm verlagen Maar ik wil eerst mijn cabbie klaar hebben |
Quote:
Leuke movie en hele dikke cabbie! Welk nummer heb je er eigenlijk achter gezet? Is zeker wel relaxt! :thumbup: Keep us posted! |
Thxxx het nummer Flinke namen-Wolken
|
New Ride Dimitri
Nou jongens na lang twijfelen toch de golf 3 cabrio verkocht
Het was een mooie auto maar niet wat ik zocht Dus mijn oude topic mag verwijdert worden Nou ben ik druk aan het zoeken geweest naar een oldtimer En nu heb ik een mooie golf 1 5 deurs uit 1982 weer gevonden De auto is goed gerestaureerd door de tweede eigenaar Daar heb ik de auto van gekocht Ik heb ook netjes het boekwerk bonnen en fotos van mee gekregen De eerste eigenaar was iemand uit 1931 Nou even wat er aan gedaan is De auto is gestript geweest en opnieuw gespoten (ook in de blanke lak) Er is een gasinstalatie in gebouwd onderbouw (reserve wiel) Veder is de auto vrij orgineel maar wel in topstaat Het is een 1.5 met een 5 bak Onderhoud distr varvangen koppeling vervangen beurtje gehad Wat gaat er nog veranderen aan de auto Andere wielen en nog even twee CM naar beneden schroefen Hier wat fotos van mijn nieuwe oude auto Voor de tijd En hoe de auto nu is geworden |
All times are GMT +1. The time now is 09:24. |