|
|||
|
|||
Vandaag nog 2 uurkes tussen door bezig gehouden.
Zo zag het er uit na behandelingen en gespoten in kleur: Hier de plaat afgetekend: Plaat uigesneden: plaat gepast: Der zullen voor standers van zijn en tegenstanders maar tis toch om mijn smaak datk de auto maak grtss |
|
|||
|
|||
zooo
4 uurtjes verder gewerkt: [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Alle punt lassen door geboord van de bodem zelfde gedaan met de stijl voor de deur en al een stuk uitgehaald. Tegen het eind van de week wil ik het deze kant ook weer proper hebben! grts |
|
|||
|
|||
Zo weer wat er uit gehaald! :mrgreen:
Twas wel lekker fris in de garage, maar met de verwarming was ik al snel aant zweten :oops: |
|
|||
|
|||
Foto'sssss :
da was het weer.. En die bodem er uit halen das een zwaar kluske grts |
|
||||
|
||||
Wat een klus zeg.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is het indd |
|
||||
|
||||
De auto gaat in grotere stappen vooruit als de foto's
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha het is niet echt fel belicht in de garage door die 1 tl balk, en met het warm maken van de rommel kit enz met de ''fohn'' hangt er altijd wel een rook wolkje Maar ik zal van af nu de goede camera der bij halen en de gsm foto's weg laten grts |
|
||||
|
||||
Dik project!
|
|
|||
|
|||
Voila weer een dikke 5 uur door gewerkt..
Dan dit ding er bij gepakt: En dan krijg je dit na een beetje verwarmen en afvegen: nog wat roest: Achterlicht ook effe geprobeerd: Dit was het weer.. Iedereen nog een goed kerstmis en goed nieuwjaar toegewenst! grts |
|
|||
|
|||
Effe testen: heb van de rechtse kant nog 2 cm moeten afhalen bij de middentunnel maar is nog niet volledig goed.
Plaatje pas gemaakt aan de hand van een '''mal'' Dan de rail verwijderd aan deze kant: ( wat zitten deze vast!! 2 cobalt boren gebroken voor dat hij er uit was ) Dan gaat de looplamp ook nog kapot en dan moet ge maar iets anders regelen.. Nu weer effe verder doen grts |
|
|||
|
|||
de andere kant uit gehaald:
roest verwijderd: grts |
|
||||
|
||||
houd je nog wel iets van structuur in de overgebleven koets want als je alles er zo maar uit rost dan wordt het nogal een slappen bende lijkt mij zo.
|
||||
|
||||
ik vraag mij eerder af of die auto ooit nog zo sterk zal zijn dan hij was.
want de trekkracht op je plaatwerk is wel weg nu en of je zo stevig kan lassen dan van fabriek uit gedaan wordt betwijfel ik ook. in de UK heeft er ook iemand zo 1 vloerpaneel en 1 dorpel vervangen van een capri en die kerel is uren bezig geweest met testplaatjes lassen voor hij zijn lassen sterk genoeg kreeg. maar hij kreeg ze nooit zo sterk als ze origineel gelast waren van fabriek uit. je kan wel eens een stukje plaatwerk vervangen maar wat hier allemaal vervangen wordt... kan je niet beter al het plaatwerk kopen en jezelf gewoon een nieuwe golf in elkaar lassen toch respect voor al het werk man, ik zou het niet kunnen
|
|||
|
|||
Quote:
Maar een Ford is dan ook geen VW hé
|
||||
|
||||
flinke stappen worde er genomen
jammer van de wat onduidelijke foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik zie nu als ik een lasklusje heb waar ik hem kan brengen :P
Goed bezig !
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal
En ja Ben zo wat men eige auto aan het bouwen lijkt het wel he? We zullen wel zien is het niet stevig ja? wat kunnen we er aan doen.. Voor alles is een oplossing.. Vandaag weer op tijd opgestaan en voor 6 uurtjes de garage in gedoken.. Veel gepoetst en opgeruimd want da was ook weer is nodig.. Da was het weer grts |
|
|||
|
|||
Daar hangt die dan weer En zelf een gasfles aangeschaft dus ik kan weer even door! grts |
|
|||
|
|||
Allé..
Ondertussen hele tijd stil gezeten met school/rijbewijs maar dit is allemaal afgerond, en zo werk ik nu al bijna 2 maanden vast :mrgreen: niet meer heel veel gedaan aan de golf buiten wat stukken uitgeslepen en nieuwe ingezet en de motorbaai wat dichter gemaakt en uiteindelijk toch besloten om de regenbak weg te halen voor te cleanen. :mrgreen: Ben ook bezig met het uitdenken van een andere motor incl aandrijving en ophanging voor de rest veel bezig met mijn mk3.. deze heb ik gekocht voor heel weinig met maar liefst 61.000 km's gekeurd voor verkoop en was bij vw langs geweest voor onderhoud en controle Was echt het koopje! velgen gaan passen: En spaghetti uitlaat spruitstuk er op gezet van de golf 2 :mrgreen: : zal binne kort eens wat foto's maken van de golf 2 dan zien jullie toch weer wat :mrgreen: grts |