#21
|
||||
|
||||
Da's waar!
Ik zou haast denken dat je ontsteking er gruwelijk naast staat.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#22
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe kan dit ? En hoe pas ik dit aan ? Stroomverdeler kan er maar op 1 manier op volgens mij. |
#23
|
|||
|
|||
Ok, doe je verdeler maar los en draai hem 180 graden om en probeer het nog eens.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#24
|
|||
|
|||
in die oude sleutel zit gewoon een transponder mijn abf is ook van 94
|
#25
|
|||
|
|||
Zijn je bougiekabels los geweest ? misschien zitten deze niet goed
Als het een transponder probleem zou zijn dan loopt hij inderdaad eventjes en gooit hem dan uit. Transponder systeem is te controleren door de ring om het contactslot. Dat hij niet aanslaat en back fired op remmen reiniger betekend dat je onsteking niet goed staat.
__________________
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
Dit wil ook weleens werken. als de topicstarter hem er verkeerd om heeft opgezet. |
#27
|
||||
|
||||
We zijn benieuwd! Loopt ie al?
|
#28
|
||||
|
||||
Quote:
He Bas, Ik zag de golf wel bij je voor de deur staan |
#29
|
||||
|
||||
De pomp is te dik! Een ABF loopt op 3 bar benzinedruk en di je eronder hebt is een (te) hoge druk pomp. zelfde probleem gehad met kameraad van me (hij verzuipt namelijk verschrikkelijk, verklaart ook waarom hij niet loopt op de remreiniger)
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) |
#30
|
|||
|
|||
Quote:
Pomp is prima hoor. Inmiddels loopt de auto ook gewoon. Bleek een stekker vergeten te zijn.... |