|
|||
|
|||
2e Vag-meeting Azeven Drachten , het verslag
laat maar zien hoe het was vandaag ....
|
|
||||
|
||||
Ben jij er niet dan ?
|
|||
|
|||
Quote:
ja wis wol jij ook toch |
|
||||
|
||||
Jazeker !
|
|||
|
|||
ben er niet bij vandaag, de golf moet eerst andere aandrijfassen en de audi is nog in winterslaapmodus.....
|
|||
|
|||
Quote:
denk al , jij mag niet ontbreken |
|
|||
|
|||
helaas was ik vandaag ook niet van de partij en ben ook benieuwd naar de foto's
@ lennart: Mooie foto's! en heb je je oude golf2 nog gespot?
|
||||
|
||||
Mooie foto's Lennart!
En wat een dikke Audi op die eerste foto.
|
||||
|
||||
dikke foto's
|
|
||||
|
||||
Was wel weer ff gezellig ! Er was volk zat, een hoop mooie auto's gezien maar helaas ook wel wat prut..
|
||||
|
||||
Prima opkomst en het weer was natuurlijk niet te vergelijken met vorig jaar, maar we hebben het droog gehouden.
Stonden persoonlijk maar een paar handjes vol mooie wagens. Veelal de bekende wagens in de vw-scene. Eventjes wezen kijken en prima vermaakt. |
|
||||
|
||||
Was weer gezellig,foto's volgen..
|
|
||||
|
||||
Zo was wel leuk daar in drachten
Jammer dat het zo koud was en jammer dat er geen standjes waren waar ik iets leuks kon kopen voor me mk1 Heb wel een paar mooie auto`s gezien heb nog een paar foto`s gemaakt die ik straks wel plaats |
|
|||
|
|||
Was weer even zeer gezellig , toch weer veel mensen gesproken en wijnig auto's gezien
Zelfs Patrick Hille nog gesproken van www.vwhome.de meer foto's op buzzybee om 14 uur maar even naar de luchtgekoelde meeting geweest bij de Praxis . ook daar was het koud volgend jaar maar weer iets meer warmte graag klein puntje Er waren een aantal heren die mijn zoon uitgingen schelden omdat hij tegen een blikje aan het schoppen was . Erg volwassen en stoer tegen een kind van 10 jaar . Last edited by Alberto : 15-04-2012 at 15:36. |
|
||||
|
||||
was wel een leuke meeting
super voor elkaar met de koffie en de koek er stonden zeker mooie auto's bij maar er stond ook echt tjoening spul bij(NOT) het was lekker droog en heb zelfs de zon 10 sec gezien alleen erg jammer van de tempratuur en de wind zeker de moeite waard ik zeg volgend jaar weer en voor de organisatie een dikke duim omhoog zonder entree zo'n meeting organiseren goed bezig
|
|||
|
|||
Meestal zijn mensen blij als ik hun auto op de foto zet, maar vandaag zowaar een paar keer negatief commentaar gehad. Kom dan niet naar een snow als je niet wilt dat je auto op de foto komt? Ach, zullen wel dezelfde sneuneuzen zijn die ook gaan lopen schelden op jongetjes van 10...
Directe link naar de foto's op BuzzyBee is trouwens http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=37559 Wel flink balen dat ik de luchtgekoeld meeting heb gemist! Ben een groot T3 liefhebber... |
|
||||
|
||||
Quote:
naam en rugnummers, dan weten we welke auto's we moeten overslaan de volgende keer |
|
||||
|
||||
Ook weer terug thuis van een lekker dagje in Drachten, top meeting, goeie opkomst en alles weer goed geregeld. Gratis koffie met koek, gratis wcs, super.
Jammer van de wind maar goed .. volgend jaar beter weer hopen we maar. Quote:
Alex, bedankt voor de foto!
|
|||
|
|||
Leuke dag gehad, ik was van tien tot vier aanwezig! wel erg koud weinig zon en veel wind!
Last edited by Eduard v/d M : 15-04-2012 at 16:00. |