|
||||
|
||||
golf 6 2.5 V5??
http://link.marktplaats.nl/543771534
dit is toch een 5 cilinder lijn motor uit de US? hij biedt en aan als v5...
|
||||
|
||||
ook wel apart dat het kentekenregister golf V zegt...
|
|||
|
|||
tis in ieder geen US auto, want er staan gewoon km-er op de teller en geen mijlen!
|
||||
|
||||
Golf 5 Omgebouwd naar golf 6?
Zijn paar bedrijven die dat doen dus.... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah zo, wel knap maar waarom gelijk geen Golf 6 kopen!
|
||||
|
||||
Omdat je een golf V al voor €4000 koopt, deze ombouwen is veel goedkoper dan een golf 6 r-line kopen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Complete dash inclusief teller is MK6, net als het MK6 R interieur. Geeft te denken waar die delen vandaan komen. Schadeauto?
|
||||
|
||||
De 2.5L werd als eerste geleverd in de US. De laatste versie vanaf 2012 is gewijzigd, maar ook leverbaar in Europa. Dit is idd een 2.5 lijnmotor met standaard 170pk.
Ik gebruik voor mijn project-auto ook de Europese versie van deze 2.5 motor die overigens allemaal gemaakt zijn in Mexico net als de 1.8 20VT motor. De motorcodes van de Europese auto's zijn wel anders dan die in Amerika geleverd worden. Ik wist vorig jaar al dat deze in Europa zou gaan komen omdat ik de nieuwste updates heb van ETKA. Hier in stond deze motor al vermeld voor 2012. |
|
|||
|
|||
Quote:
goed punt! dan vraag ik mijn eigen toch af wat het ombuw kost ervan? en dan nog niet over de motor gesproken!