|
||||
|
||||
3BG Variant 96kW, nieuwe daily
Tja, de Bora is eigenlijk een Golf, en de ruimte achterin dus niet je van het. En het feit van ik 20k per jaar rij, en dat met een V5, en sinds een paar maanden vader ben (goed excuus )
Op zoek gegaan naar een leuke TDI, en uiteindelijk ook gevonden. Sinds deze week staat dit apparaat hier voor de deur. Een '03 1.9TDI, 96kW, bij aanschaf net geen 170k gelopen. De een zal het beige interieur vreselijk vinden, ik vind het geweldig, in combinatie met het zwart en chrome..... En wat gaan we er aan doen.... helemaal niks Eerst de komende weken wat kilometers maken, dan technisch top maken, en flink schoonmaken van binnen en van buiten. Daarna zien we wel. Het rijd in ieder geval erg leuk, en met een verbruik wat een stuk prettiger is!
|
||||
|
||||
Mooi ding maar, staat wel vies hoog
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit. Lijkt wel of er steeds meet Passat rijders bijkomen
Ook al aangemeld bij http://www.vwpassat.nl/ ?
|
|||
|
|||
wat doet t verbruik van zon 96 kw nu?
ik zit zelf met een 74 kw op 7 en een beetje op de 100 |
|
|||
|
|||
leuk ding , maar idd , wat staat hij mega hoog Christiaan
|
|
||||
|
||||
Prachtige wagen
Ben alleen bang dat het interieur een beetje besmettelijk is (zou niks voor mij zijn iig )
|
|
|||
|
|||
nette gezinsauto kerel!
Ik vind het interieur ook erg gaaf maar ben benieuwd hoe dat straks gaat met die kleine op de achterbank
|
||||
|
||||
"Mega hoog".... man, hij staat hier net 3 dagen voor de deur, doe is ff rustig
Verbruik, ik gok ergens rond de 1:16 / 1:17 , maar dat zal zich de komende tijd wel laten zien Ach, voor het lichte interieur maak ik me echt geen zorgen, ben niet vies van een auto poetsen / bijhouden
|
||||
|
||||
Mooie car Chris! Verbruik zal 1:15 / 1:16 zijn. Maakt verder niet veel uit hoe je rijdt qua rijstijl.
En zoals je zelf al zegt; van dat creme interieur moet je houden 't is mooi zolang het netjes en schoon is, komt wel goed bij jou dus
|
||||
|
||||
mooie bak man!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet nog ff goed bedenken wat ik er tzt mee wil. Had onder de Bora een KW set (40/40) maar vond ik icm 17" en 225/45 net iets te stug. Als ik wil stuiteren stap ik wel in de cabby @Gijs, in de weekenden zijn het voornamelijk lange stukken die ik rij, doordeweeks (werk) is binnendoor en wat korter, dus dat zal het verbruik ook niet ten goede komen
|
||||
|
||||
Mooie Passat Christiaan.
Je kunt een Sportline onderstel overwegen. Staat ook iets lager, maar veert ook redelijk comfortabel.
|
||||
|
||||
vind crème wel chique. Of het praktisch is met kinderen, ben er bang voor.
Sportline heb ik ook op me passat. Stuk strakker sturen dan met standaard onderstel en het smoelt direct iets beter. Je kunt zelfs nog overwegen icm sportline onderstel andere veerschotels aan de voorzijde te monteren. Nog een 1,5cm extra lager. |
|
||||
|
||||
Idd, 't is goed gekomen
|
||||
|
||||
No problem buddy!
|
||||
|
||||
Hele chique wielen op een chique passat!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
nette passat