|
|||
|
|||
Caddy gekocht!
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben Sander, 21 jaar uit apeldoorn. Heb vanaf mn 18e een golf 3 gereden (heb ik nog) en wou al lang een Caddy, voor er bij. Ga ook veel naar circuits en crossbanen met de motor en die kan ik nu mooi in de caddy zetten. Ben vandaag wezen kijken bij een Caddy, en heb m gekocht. Ga hem morgen ophalen. Is een 1.6 D uit 1984. Nu had ik al wat vragen, Eerst wil ik van die lelijke voorbumer af. Wat voor bumpers passen er allemaal op? Gewoon origineel golf 2 bijvoorbeeld? Passen alle andere ondelen van golf 2 ook gewoon, of zit hier nog verschil in? Ook wil ik graag een grill met de dubbele koplampen er in, past dit ook zonder meer? Dan, ik wil er in de toekomst een 1.9 tdi uit een golf in hangen. Hebben jullie misschien wat links met leesvoer over dit onderwerp voor mij? Zat te denken om een donor golf 3 te zoeken en de hele zooi over te bouwen, ook de remmerij enzo. Kan dit zomaar of is dit te makkelijk gedacht? Dan, als laatst, wil ik er graag een 'rollbar' boven de cabine uit maken en een buizenwerk rond de bak. Dit omdat ik het dik vind en het ook handig is om de motor vast te zetten. Heb al wel wat foto's gezien hier van. Zijn er mensen met ervaring hiermee hier? |
|
||||
|
||||
leuke caddy maar hoezo lelijke voorbumber
|
|
||||
|
||||
Zo te zien is dat al een dikke golf 2 bumper
|
||||
|
||||
dat bedoel ik heb ik ook op mijn caddy
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet, maar is er sowieso opgebeunt... Je ziet gewoon in de hoeken dat er in gezaagd is om het te laten passen. Niet mooi gedaan iig.
|
|
||||
|
||||
stalen golf 1 bumper erop
|
|||
|
|||
Enne, sorry! Had het anders moeten formuleren, ik vind m niet mooi, en hij zit er niet netjes op.
|
|
||||
|
||||
vette caddy! Stond deze op internet te koop?
Alle bumpers van een golf 1 passen, die van een golf 2 moet je naar mijn weten altijd pas maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Opzich is er niks mis mee, maar hoe deze erop gezet is, ziet t echt niet uit
|
|||
|
|||
lelijke dikke bumper er af halen en een stalen smalle of kunststof golf 1 bumper terug plaatsen!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, speurders. http://www.speurders.nl/overzicht/a...?q=caddy+pickup Maar oke, dan weet ik waar ik naar moet zoeken, thnx! |
|
|||
|
|||
Zo, vandaag wat bezig geweest. De 'booskijker' verwijderd, wat onnodige en gevaarlijk aangelegte bedrading verwijderd (ongezekerd direct vanaf de accu zo door het schutbord...) en een bescheiden audio instalatie ingebouwd.
Nu aan het rondkijken voor een ori golf 1 bumpertje, en verbreed staal. Nu had ik nog een vraag, mijn caddy doet volgas tussen de 130 en 140. Is dit normaal? hij pluimt behoorlijk bij optrekken en volgas. Als ik een constante snelheid aan hou zo goed als niets. |
|
||||
|
||||
netjes toch voor een 1.6 diesel
|
|
|||
|
|||
Ah oke, ik vind t ook wel prima hoor, was alleen benieuwd of het normaal is of dat er meer in zit.
|
|
||||
|
||||
en anders td erin
|
|
|||
|
|||
Wellicht moet je even kijken naar je afstelling. 130-140 moet je constant makkelijk kunnen rijden, en nog een heel klein beetje over hebben... En behoorlijk pluimen en roken horen ze standaard niet te doen, wellicht een klein beetje maar je hoort geen straten zwart te maken
|
|
||||
|
||||
4 bak of 5 bak
|
|
|||
|
|||
Dan moet ik de brandstofpomp afstellen toch? Het is een 5 bak.
T is niet zo dat ik de hele weg zwart zet, maar de rook is wel duidelijk aanwezig. En een 1.9 is zeker de bedoeling! Maar eerst effe lekker rijden er mee. |
|
||||
|
||||
een nieuwe diesel hoeft van mij niet te roken maar oud dieseltje mag van mij best pluimpje los laten
|
|
||||
|
||||
Ben eigelijk wel benieuwd naar foto's van het interieur en de laadbak enzo
|