|
||||
|
||||
* slotje *Waar tegenwoordig banden te vinden voor T3???
Dag beste mensen,
Paar jaar geleden konden we altijd nwe banden kopen voor T3 op autobandenmarkt.nl.... Maar nu moeilijk te vinden op het net, Hebben nwe set klaar gemaakt en zoeken nwe banden. All season banden (M+S) 2 stuks in de maten 185/70 en 2 stuks 205/70. Moeten wel busbanden zijn (88T), versterkt dus.. Wie o wie heeft er een goed adres of website... Alvast dank... Groet, de Bruders...
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... Last edited by Bruders : 07-04-2012 at 20:14. |
|
|||
|
|||
Is dat 14", 15", ...?
Wil wel helpen zoeken.
|
|||
|
|||
Op autobandenmarkt.nl heb je toch gewoon de optie lichte vrachtwagenbanden (links boven)
Hier staan ze toch gewoon bij |
|
||||
|
||||
@ Jan P: was 14"...heb ze al gevonden...jier bij de plaatselijke bandenboer voor weinig...
@ Spierings: autobandenmarkt heeft ze niet meer.
|
|||
|
|||
is versterkt tegenwoordig nog nodig.
een t3 is net zwaarder dan een passat tdi. laat staan de suv gevallen die er bij bosjes rondrijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
T3 heeft alleen wel meer laadvermogen. Voor APK moet je het laadvermogen mee rekenen voor de load index anders is het als nog afkeur |
|
|||
|
|||
Quote:
geld dat dan alleen voor de enka's, doka's en panelvans? |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de caddy van mijn vader is dit ook van toepassing. Volgens mij geld dit voor alle bedrijfswagens, en geld volgens mij ook voor personenauto's echter heb je er hierbij nooit geen last van omdat het laadvermogen beperkt is.
|
||||
|
||||
Ja. en het bouwjaar moet ja 1997zijn.... dus alles daarvoor wordt niet gekeurd op loadindex
|
||||
|
||||
aslast moet op kenteken staan, en daar moeten de banden aan voldoen! Nu heb ik dat bijvoorbeeld niet bij mijn enka, en een geel kenteken heeft het ook niet