#1
|
||||
|
||||
Mk1 gti welke motor moet er in liggen?
Welke motor vind jij het beste in een gti 1 1,6 1,8 ?
Wil wel is weten wat jullie vinden wat je er het liefst in hebt liggen. |
#2
|
||||
|
||||
1800 DX ! No doubt about it...
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#3
|
|||
|
|||
+1
__________________
greettzz jp |
#4
|
||||
|
||||
mk1 GTI van tot 1982 EG motor.
MK1 GTI van 1983 DX motor.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#5
|
||||
|
||||
Ik zou het lekker origineel houden!
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je toch een paar soorten in origineel |
#7
|
||||
|
||||
1.6 leuk blokkie!
|
#8
|
||||
|
||||
Ben jezelf en gooi erin wat je leuk vind, als het maar geen opel blok is.
__________________
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
#9
|
||||
|
||||
1000% anti s,lopel
|
#10
|
||||
|
||||
Voor het oog: de motor die er in hoort te liggen.
Voor het rijden: Absoluut de 1.8
__________________
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? |
#11
|
||||
|
||||
Vind een 1,6 gti ook wel aardig rijden
|
#12
|
|||
|
|||
De 1600 is snel genoeg daar je chassis ver onder de duizend kilo zit.
Loopt heerlijk rond!
__________________
Das Original. |
#13
|
||||
|
||||
En de 1,6 kun je altijd nog op peppen
|
#14
|
|||
|
|||
Oettinger kop bijvoorbeeld
|
#15
|
||||
|
||||
Ja en je kunt nog veel meer doen
|
#16
|
||||
|
||||
Ja hé,ben je nu gelukkig
|
#17
|
||||
|
||||
DX natuurlijk
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#18
|
||||
|
||||
dx=kracht onderin (past goed een 5 bak achter)
eg=kracht bij veel toeren (past goed een 4 bak achter) |
#19
|
||||
|
||||
Bewerkte DX om mee te beginnen en dan n snelle 16v
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou ik voor een DX gaan..... |