|
||||
|
||||
Nangkang Ns2 Ultra Sport, Nieuw
NANGKANG NS2 ULTRA SPORT, NIEUW
Maten: 185/45R15 Ze zijn nieuw, heb de banden verkregen bij een setje velgen, echter wil ik graag 205/50R15 erop gooien! Nieuwprijs 208 euro Mijn prijs: 150euro! (forum prijs! Op marktplaats gaan ze voor 170euro de deur uit) http://link.marktplaats.nl/541802403 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop....=107&sowigan=So Woonplaats: Valkenburg (Zuid-Limburg) Kunnen zowel opgehaald als verzonden worden, verzendkosten voor de koper... (in)ruil van iets is ook mogelijk, maar alle ruilvoorstellen via PB graag! Groeten, Jim
The difference between standing out and showing off (c) AUDI Audi Coupe GT 2.1 '83 Last edited by Jimm. : 19-03-2012 at 16:42. |
|
||||
|
||||
up, redelijk mooie maat voor lowriders dacht ik zo?
Gemiddeld punt van de band: 2,5 1 - zeer goed 6 - slecht Niet verkeerd dacht ik zo! =)
|
||||
|
||||
Om welke maat velg liggen ze op de MP foto?
Grz Niels
|
||||
|
||||
Quote:
Ze liggen op 7j lenso's! Hoop ze van de week eraf te kunnen laten halen! Gr Jim
|
||||
|
||||
Je hebt een pb'tje en wat mij betreft zijn ze verkocht
|
|
||||
|
||||
Quote:
En jij hebt een pb'tje terug! Ze zijn op het moment gereserveerd voor Gertjan.
|
||||
|
||||
Mag op slot, verkocht aan Leejon en Gertjan! Super snelle betaling, bedankt heren!
|
|||
|
|||
Ze zijn binnen! thenks voor de snelle verzending!
|
|
||||
|
||||
Nee, jullie bedankt voor de snelle betaling! haha
Hoop dat jullie er tevreden mee zijn en dat ze aan alle verwachtingen voldeden! Had echter geen tijd om de randen vet vrij te maken... Anders had je ze pas maandag binnen gehad!