|
||||
|
||||
Bijna Alle Onderdelen Golf 2 Gti & 16v Update Gti Gesloopt !!!
heb mn schuur leeg getrokken.
heb een hoop onderdelen van de golfjes over. 16v pompen. stuurbekrachtiging kompleet of onderdelen zoals stuurhuizen of slangen en pompen of beugels. ,kompleet 100 euro (maar dan echt kompleet met alle beugels rubber en stuurstang) 2 dikke luchtinlaten 16v (alleen de bovenkant) 20 euro abs delen of kompleet. vanaf 35 euro richtinghendels oud type en nieuw type gti.vanaf 15 euro sloten sets of los.vanaf 5 euro aandrijfassen.vanaf 25 euro draadbomen alle soorten nieuw type en oud ook van de mistlampen.vanaf 15 euro draadboom knipperlichten scherm ontstekingen gti en 16v bougiekabelset gti en 16v voorremklauwen gti nieuw type en oud.vanaf 15 euro achterklauwen nieuw type en oud.vanaf 20 euro groen getint glas alle ramen ook de voorraam.kompleet set 75 euro sichlachroom set ramen.100 euro radiators.25 euro losse onderdelen kappensets kokerset gti en g60.vanaf 20 euro 16v motor pl met of zonder bak draadboom en computer km stand 190xxx kompleet met bak draadboom comp ( aandrijf assen apart )250 euro voorterein met motorsteunen 60 euro euro achteras 16v kompleet of in onderdelen.kompleet 60 euro verschillende grills gewoon en gti.vanaf 20 euro alle plastic delen.vanaf 1 euro schermen.15 euro motorkap.35 euro achterlichten rood zwart.30 euro koolstof filter kompleet.20 euro motorsport pookknop 50 euro dus alle onderdelen. misschien dat ik iets vergeten ben dan kun je me vragen dan zal ik kijken of ik het heb liggen. anders stuur maar het onderdeel nummer dan zal een foto maken en laat ik de prijs weten. kan opgehaald worden of verstuurd prijzen die ik vraag zijn vast verzkosten voor eigen rekening prijs voor de aktiv deurkapjes is 25 euro vast gereseveerd prijs voor de stuurbekrachtigingrubber is 25 euro vast gereseveerd prijs voor de zwarte old scool wielkapjes is ook 25 euro vast gereseveerd dus daar hoef je niet op te bieden prijzen vanaf 1 euro. allles moet weg dus de prijs komen we wel uit ff een paar foto,s voor de impressie
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 11-06-2012 at 11:45. |
|
|||
|
|||
Wat voor mistlamp is het? Heb ke miss een foto voor me?
|
|
||||
|
||||
Quote:
is een draadboom zijn geen lampen he
|
|||
|
|||
''losse onderdelen kappensets kokerset gti en g60.''
je bedoelt G60 sideskirts? |
|
|||
|
|||
Zit er toevallig een embleemloze grill bij?
en een achter logo? En heb je een foto van die ramen setjes voor mij? heb wel intressen, als ik dit er zelf makelijk in kan zetten! Groetjes |
|
||||
|
||||
"bvandep22" ja ik bedoel g60 sideskirts
"albu" heb nog een embleemloze grill weet niet of ie met enkel of dubbele lampen is welke zoek je en over welk logo heb je het ?? ramenset zijn van nieuw type deuren zijn overigens makkelijk over te zetten heb ook een set sichlachroom liggen van welke ramen wil je foto,s anders stuur me ff een pb-tje heb als het goed is iedereen een pb-te getuurd
|
||||
|
||||
Prijzen verplicht
|
||||
|
||||
heyy,
heb je toevallig een fotootje van oud type richting/mfa hendels geschikt voor bj '85 GTI?
|
||||
|
||||
ja heb ik liggen als het goed is zal morgen een foto maken
|
||||
|
||||
hee BUMPER83,
sorry heb er een liggen maar is niet goed meer is wat van afgebroken en nieuwe foto,s toegevoegd
|
||||
|
||||
advertentie aangepast om misverstanden te verkomen
|
||||
|
||||
ik zie dat je ook sloten aanbied, heb je toevallig nog een origineel VW achterklep slot liggen dat geschikt is voor c.v.? of de losse slotclinder mag ook, mits deze van het nieuwe type is.
|
||||
|
||||
ga ik ff na kijken voor je
|
||||
|
||||
Hee,
Heb je misschien 2 nette originele zijschermen liggen? En een kabelboom voor electrische recaro's? Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
ik zie er echt alles, maar toch mis ik dat ene product dat ik zoek :P
nl, de omlijsting OM het tellerklok heen, wat ook langs de radio en mistlampknopjes heen gaat. Mijne is namelijk een stuk gebarsten en een hoekje ervan is afgebroken. |
|
||||
|
||||
nuytje heb 2 orginele schermen zijn goed
als je wil stuur ik je foto,s kabels voor electr recaro heb ik niet korhanovic die zijn moeilijk te vinden die niet afgebroken zijn maar heb er wel een goede liggen
|
||||
|
||||
Quote:
heej, Is goed! Stuur maar even foto's. Groetjes, Yoery |
|
||||
|
||||
uppp
krijg er een gti van 90 bij om te slopen dus binnekort meer foto,s en roep maar als je iets zoekt
|
||||
|
||||
ff omhoog plaatsen
|
||||
|
||||
heb je de pookknop nog?
wat kost ie?? |