|
|||
|
|||
golf ralley
Last edited by einser20vturbo : 11-03-2012 at 20:56. |
|
||||
|
||||
2500 geboden. Kenteken of geen kenteken.
|
|||
|
|||
Ralley nr 22 in het register en stond als 16v op kenteken......
|
|
|||
|
|||
Last edited by einser20vturbo : 11-03-2012 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Oh dat is dat ding? Boeie. Interieur en front in m'n GTI. En de rest gebruiken voor een rallye jetta
|
|||
|
|||
Ik wil de deuren wel overkopen
|
|||
|
|||
Heb al een bod van 4500 gedaan....
|
|
||||
|
||||
telefonisch?
|
||||
|
||||
Vage shit, zonder kenteken
|
||||
|
||||
Quote:
1 eigenaar,en stond altijd als 16v geregistreerd. just adding extra vaagness
|
||||
|
||||
Quote:
Precies...geen kenteken en als 16v geregistreerd...wtf Tenzij het eentje was van VWmotorsport met een 16vg60 natuurlijk
|
||||
|
||||
wat ik denk, maar dat wee ik dus niet zeker want hij doet ook tegen mij vaag!
Ik denk dat de RDW zijn kenteken heeft ingetrokken!! is dat mogelijk? {dan kan ie hem toch niet te koop zetten!!} hij is naar rdw gegaan om alles op g60 te zetten in plaats van 16V en nu is de motor eruit en staat ie te koop!! wilde net nog effe een fotootje maken maar de camera was leeg de foto,s die op marktplaats staan zijn 10meter bij zijn huis vandaan genomen, voetbalveld veloc.. |
|
||||
|
||||
Voertuigsoort: Personenauto
Merk: Volkswagen Handelsbenaming: GOLF GTI 16V Brandstof: Benzine Vervaldatum APK: 19-11-1990 Datum eerste toelating: 19-11-1987(24,3 jaar) Datum aanvang laatste tenaamstelling: 10-10-1997(14,4 jaar) Datum eerste afgifte Nederland: 24-01-1995(17,1 jaar) Status kenteken: Gedemonteerd of het kenteken welke bij de ad staat is niet van deze Rally.
|
|||
|
|||
Tja deze rallye was al vaag en wordt steeds maar vager. De verkoper moet toch wel een goede verklaring hebben voor dit verhaal. Maja dat hij altijd al als 16v op kenteken stond is natuurlijk al erg vreemd.
Tja aan onderdelen levert de auto al best wat geld op. Of misschien iets voor iemand die nog een rallye chassisnummer heeft liggen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt is waardoor hij het kenteken kwijt is geraakt, al wetende dat het kenteken niet klopte....... Als hij naar de RDW is gegaan om de motor om te laten keuren zoals hierboven wordt aangegeven dan is hij nogal een held geweest |
|
||||
|
||||
De biedingen lopen al flink op
|
||||
|
||||
En die kerel reageert gewoon niet, maar ja.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of dit is 1 van de vele Rallye's die gejat zijn en nu op een andere manier aangboden wordt. Komt tijd komen de auto's vanzelf weer boven, wie weet.. |
|
||||
|
||||
Quote:
deze auto is heel lang van deze knakker geweest,en zijn al veel discussies over geweest,vaag verhaal was het altijd al.
|
|||
|
|||
eenmaal gedemonteerd kan je er toch geen kenteken meer op krijgen..
Zit er nu niet eens meer een motor meer in??? Dan zijn de biedingen meer voor het interieur zeker |
|
|||
|
|||
Quote:
Of ander chassisnummer, maar dan wordt het wel een grote bende. Daarnaast Front = goud Bumpers = goud zijschermen = goud Deuren = goud achterschermen = goud Zelf in onderdelen brengt deze nog wel een bulk geld op. Rallye onderdelen zijn schaars en als je ze al vind zijn ze ontzettend duur. |