|
|||
|
|||
Golf 1977, Bruin, Chrome bumpers, 1100 CC -PRICEDROP-
Omdat 3 autos me toch echt iets teveel van het goede is, wil ik kijken hoeveel animo er is voor mn golfje..
Ik bied aan: Origineel nederlands geleverde golf uit 1977 Kleur: Panamabruin Afgelezen km stand: 112xxx Apk tot: 7 - 6 - 2013 1100cc Motorcode FA met een 4 bak Reeds vervangen/gereviceerd: Koppelingset + koppelingskabel Cilinderkop Carburateur Bobine Bougies en bougiekabels Kleppendekselpakking Dynamo + nog veel meer kleine dingen Auto verkeerd in goede staat, zeker voor zijn leeftijd. Verwacht geen nieuwe auto!! Auto rijd, remt, stuurt geweldig voor zon oud beestje.. Golf staat op een JOM schroefset (zit er net een half jaar onder, dus bijna nieuw) Golf 3 GT velgen met white walls, en 4 goeie banden! BBS NIET TE KOOP Zeer nette chrome bumpers(heb er eventueel dikke stootstrips bij!!) Is te bezichtigen in de buurt van Apeldoorn Prijs.. 3250 euro, gelieve geen inruil Vragen over de prijs, of een leuk bod altijd welkom via telefoon/mail/PM Graag alleen serieuze reacties, via PM, Hotmail, of telefonisch Mauricedijjers AT hotmail.com / Nul Zes 41154611 Mvg maurice Pics:
Steilheck G40 Last edited by maurice1987 : 12-04-2012 at 15:24. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
upje int mooie weer!!
|
|||
|
|||
Van waar ben je?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is te bezichtigen in de buurt van Apeldoorn ff lezen mvg bertjuh |
|
|||
|
|||
Die heeft wel erg goed de tand des tijds doorstaan. Dat interieur ziet er ook nog erg mooi uit.
Even in de kijker voor deze knappe golf.
|
|||
|
|||
Das een heel net basic 1tje. UP bij deze.
|
|
|||
|
|||
In je advertentie staat, "verwacht geen nieuwe auto". Begrijpelijk voor een auto uit '77 maar zitten er verder mankementen aan de auto?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het is wel een gerestaureerde hé... Maar ziet er top uit deze auto!
|
|||
|
|||
Damn echt een prachtige mk1 dit, hij komt eigenlijk net iets te vroeg te koop voor mij... Ik hoop dat hij er over ongeveer een maandje nog is!
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die informatie willen, er staat een telefoonnummer + email adres bij.. Prive bericht mag natuurlijk ook
Bij deze UP
|
||||
|
||||
Heel mooi golfje, mocht ik mijn passat kunnen verkopen dan heb ik misschien wel interesse )
|
|||
|
|||
Nogmaals omhoog.. Serieus geïnteresseerde pak gerust de telefoon voor info/afspraak
|
|||
|
|||
Verkocht!
|
|||
|
|||
Quote:
VERKOCHT DENK ik ! |
|