|
|||
|
|||
Dennismk2
Zo toch maar eens een pagina aanmaken haha ben al paar maandjes aanwezig op dit forum veel informatie en hulp gekregen en goede antwoorden op mijn vragen
Ben Dennis van beek 24 jaar kom oorspronkelijk uit alphen aan den Rijn en momenteel woon ik in teraar ik ben sinds 10-08-11 de trotse eigenaar van een golf mk2 uit 1989 1.3i Hij is verlaagd dmv een high performance set en veren 15" eta beta velgen met fluor roze spaken G60 bumpers zelf wat dingetjes aan gedaan zoals USA stadslichten in voor bumper Achter ramen geblindeerd Achterruitenwisser verwijderd Na hier een tijdje mee te hebben gereden ging de koppakking lek en zat te twijfelen om er een andere motor in te hangen na wat informatie te hebben gezocht tot de conclusie gekomen om er een Polo g40 blok in te hangen dit heb ik samen met een maatje gedaan ook hier van het forum bekend als alphenpolowg40 dit is ons zonder enige zware aanpassingen gelukt in een week tijd en loopt nu perfect. zo kocht ik mijn mk2 deze foto komt miss voor een paar mensen van nieuwegein bekend voor en hier wat foto's van het uitbouwen van het polo g40 blokje uit een weer rijdende polo g40 is inmiddels weer een blok in gegaan daar rijd AlphenpolowG40 hier van het forum nu mee rond gelukkig was het op mijn werk in de werkplaats redelijk rustig en konde wij de 2 ombouwen in de kerst vakantie doen hoop dat jullie het tot nu toe wat vinden voor meer leuke tips laat het weten heb intussen ook setje Steffan cup velgen gekocht 14inch voor 8j en achter 9j miss dat jullie een mooie banden maat er voor weten om het er mooi getrokken op te zien staan zit nu voor 195-45-14 op en achter 225-40-14 tot zover deze update veel kijk plezier Tot snel met meer foto's Gr. Dennis |
|
||||
|
||||
Nice! Heb je ook foto's van onder de kap na de ombouw?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal ff wat fotos maken het probleem is ik doe alles via me iPhone Heb alle tekst gekopieerd van me topic op vwforum.nl En hier geplakt ik heb thuis geen Comp. Met internet dus upload ze eerdaags even als ik Bij me oude heer op de koffie ga En je ondertekst vind ik echt geniaal haha daarom heb ik ook g40 |
|
|||
|
|||
zoals beloofd weer een update met onder andere motor en dashboard
hoe de 1,3i g40 erin hangt vind wel netjes hangen en verder even foto shoot gemaakt bij ons op de dagcamping nog met de steffans cup 8 en 9 heb nu Zender sport 15inch 7j voorzijde schuin voorzijde achterzijde rechts achterzijde links en de binnezijde met polo genessis stuur/polo tellerbak/drukmeter |
|
||||
|
||||
Ik wou net zeggen, ik stond tegenover je op die meeting Was best fris toen haha