|
|||
|
|||
Kevin's velgenproject
Inmiddels ben ik 3 dagen bezig met de Cupra velgen netjes te maken. Leek me wel leuk om hier een project topic van te maken.
Voor jullie beeld, zo waren ze: Grootste probleem, oxidatie: Inmiddels zijn alle velgen geschuurt. Oxidatie weggehaald en de schades gerepareerd met velgplamuur: Overigens is het velgplamuur doorzichtig dus het lijkt of de beschadiging er nog zit |
|
||||
|
||||
Velgplamuur? WTF??? Weet je dat wel zeker kerel?
|
|
|||
|
|||
Het is niet echt plamuur.
Maar wist er ff geen andere benaming voor. Is puur om de stoeprand schades goed glad te krijgen |
|
|||
|
|||
En dit is inmiddels het 8e setje wat ik doe samen met een maat van me.
Voor hem al setje 20 denk ik |
|
||||
|
||||
Nou ik snap dat het goedkoper is als oplassen en afdraaien, maar dat zit goed vast.....
Ieder z'n ding, maar ik rij daar liever niet mee....
|
|
|||
|
|||
Dat gaat super hoor zit goed vast. Staalplamuur gaat ook prima. Voor diepere alsi. Hoezo zou je er niet mee willen rijden dan?
|
|
||||
|
||||
Zit in me hoofd, net zoiets als adapters voor velgen. Gaat knagen en ik vertrouw het niet, ook al rijdt iedereen er mee
|
|
|||
|
|||
Aah oke, de plamuur zou eraf kunnen vallen in het ergste geval. Maar dat maakt verder niks uit voor de veiligheid. Snap wel dat je niet met adapters wilt rijden ja. Ik heb er wel mee gereden met 35mm zelfs, gaat prima. Vaak ben je te bang zeggen ze weleens hè haha.
|
|
||||
|
||||
Ik wil gewoon niet het nieuws halen omdat óf m'n velg eraf poeft, óf uit elkaar poeft omdat er scheurtjes in zaten die netjes dicht geplamuurd waren...
|
|
|||
|
|||
het gaat toch om krasjes, hij plamuurt er geen spaak bij ofzo..
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het is nu spontaan een 20 spaaks velg
Inmiddels zijn ze bijna klaar Vanavond de laatste kleurlaag erover en dan kunnen volgende week de bandjes erom |