|
|||
|
|||
t3 loop of slooper gezocht tot 1986
Ik ben opzoek naar een T3 TD tot 1986:
* Diesel opknapper * Mag met motor / versnellingbak schade zijn * Zonder apk of einde project * Geen tijd meer of what ever * Of gewoon een roestig iets * Zonder Motor of bak * Maar met NL Kenteken |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
oude t3 over te nemen
Quote:
Ik heb een t3 uit 1979 die ik weg wil doen. LPG met in 2005 gereviseerde motor (versterkte koppen ivm lpg) verder moet alles aan opgeknapt worden. Geen idee meer of ze start omdat ze alweer twee jaar stilstaat. Autoambulance kan dus nodig zijn. Heeft nog APK loopt wel bijna af (uit mijn hoofd juli) met NL kenteken. Intresse! ik heb even speciaal een mail adres voor aangemaakt. je zal altijd zien dat men dit voor spam gaat gebruiken. Email: teedrie1979@gmail.com |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een T3 luchtkoeler 1979. Kan weg voor € 1100
|
|||
|
|||
Ik heb eentje staan die ik ging opmaken maar tijd te weinig en staat op werk in de weg
Betreft een caravelle van 87 16td met servo stuur, extra verwarming, grijze skai interieur ( 7plaatsen) Motor is wel stuk , heb deze eruit genomen maar alles is er los bij enkel onderblok weg. Papieren zijn verloren gegaan maar opnieuw aan te vragen, Belgische wagen Hier en daar roest maar bodem is hard.heb ook tal van onderdelen liggen die ik uit sloopbus haalde , waaronder voorbouw ivm roest rond voorruit, ophanging,ruiten,deuren,bumpers,trekhaak,dashboard ,brandstoftank,radiator,... Mag weg voor 850€ of 1200 met alle losse stukken bij